Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Kan i gætte hvad jeg er??

Startet af Dark Crystal Ferret, 3. Maj 2011, kl. 14:39

Dark Crystal Ferret

Som i måske ved fik vi en af vores hvalpe fra vores A kuld tilbage i går. Hendes familie kunne ikke have hende mere desværre, fordi deres to børn var evigt bange for Aysiha :X
Derfor har vi fået hende tilbage nu, og vil så prøve at finde et nyt og blivende hjem til hende igen  :)

Jeg har lovet flere af jer lidt billeder, og det kommer der så her.
Og så håber jeg i lige kunne sige jeres mening om hvilken farve hun er nu??  :fnis:

Vi har tilmeldt hende til Petfoods ilderen som pastel.. men efter at havde fået hende hjem igen nu, og havde set hende er jeg blevet i tvivl om det er en mørk pastel, eller en andre farver klasse hun høre til 8)

I øvrigt ligner hun sin far op af dage.. det er faktisk helt vildt så meget lighed der er imellem dem :P

Cleopatra Aysiha vil komme til salg i løbet af den kommende tid.. og der vil komme en lille salgs annonce op for hende både her og på vores hjemmeside :)

Den tid den sorg.. nu skal i se lidt billeder af den lille skønhed.
Som i øvrigt viser meget godt hvor meget lys gør når man tager billeder af ildere med den her slags farve.. de er alle taget uden blitz og er kun gjort en smule skaber og beskåret under billede redigering. Der er ikke ændret på andet så som farver mm  :P

William klon???  :lol: :lol:

Og lige til jer der kan lide at gætte farver på dyr.. så er hun her fra siden

Og her bagfra.. igen uden blitz eller ændring af farver.

Og hun er faldet ret godt ind i flokken.. Dog er det kun Tjalfe pt vi lader hende gå sammen med. Emma plejer ikke at være vild med sine børn når de kommer på besøg, flovt nok.. Og Felina vil vi gerne lige vendte lidt med at prøve med. :)

Tjalfe går det fint med for hende at accepterer. Aysiha har kun gået sammen med to katte siden salget fra os.. så vi ville gerne lige undersøge om hun kunne samme med andre ildere inden vi laver salgs annoncer osv., så vi ved hvilket hjem hun kræver. Altså om det er alene ilder hun egner sig bedst som, eller hun kan gå sammen med en flok..
Tjalfe banker hun faktisk :fnis: .. Hun er en rigtig lille strigle. Men han kan godt tage det, for det er sådan halvt leg halvt alvor.. Så pt går det udmærket med hende og Tjalfe. Selvom hun gerne lige vil vise ham hvem der bestemmer :P

cibatuchsi

Hold da helt fest hun er bare blevet smuk. og så ligner hun sin far helt eventyrligt meget

Dark Crystal Ferret

Ja det er faktisk ret vildt så meget lighed der er imellem dem. Vi var så overreskede over det.
Og hun har faktisk også grønne øjne i rigtig lys, lige som han havde.
Men hun er så bare en meget lille fin pige, istedet for en stor grov han som han var..
Har ikke vejet hende, men vil skyde hende til omkring de 700g pt. Måske lidt over..

Julie Stuhr

Ej en flot farve, hun ville passe fint ind her :P

Anne

De fleste vilel nok sige pastel, men når nu man kender til hendes linie vil jeg hårdnakket sige chokolade :lol:

Barky

Jeg tror at det er fup... Det er nemlig et pastel ansigt, men en chokolade krop...

Pas.. Jeg ved det ikke.. Skal vi ikke sige at hun er isabellafarvet.. hahaha!! *G*
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Barky

og nogen af billederne er altså med blitz.... just so you know.. :P
f.eks det hvor hun står ved kurven
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Anne

Citat fra: Barky Dato  3. Maj 2011, kl. 16:15
Jeg tror at det er fup... Det er nemlig et pastel ansigt, men en chokolade krop...

Pas.. Jeg ved det ikke.. Skal vi ikke sige at hun er isabellafarvet.. hahaha!! *G*

Åh ja, isabella farvede ildere :D Det havde jeg nær glemt

Shamua

Har hun ikke bare samme underlige chokolade farve som ramses? .. Royal chokolade kalder jeg den i smug! :lol:

.. men jeg synes ikke hun er rigtig pastel. Lidt ligesom jeg heller ikke synes at William var rigtig chokolade eller pastel... Underlige farve, sjov farve! :D

Vh. Marianne

AlisVolatPropiis

Det er en Ilder! *nikker klogt og ser overlegen ud* :P

Lena og Peter

Jeg synes hun er rigtig lækker og smuk... <3
Og nu hun er blevet sammenligne med Ramses er lige et billede af den dejlige dreng.. ;)

Dark Crystal Ferret

Jamen det tyder jo så på en andre farver right??
Men ja, det er jo ikke rigtig chokolade da den er for lys i underulden - under den danske standart (som vi jo faktisk ikke engang har.. øhh :fnis:) Men heller ikke pastel.. da den samtidig er for mørk. Det er sådan jeg ser det.
Og i tyskland og Holland ville hun vel gå ind under en chokolade klasse, hvis jeg gætter rigtig?
Ved de har noget kaldet en kanel farve standart nogle steder.. og det syndes jeg jo ret meget hun går ind under.
Andre farver ville jo så derfor være det mest oplagte ville jeg sige.

Lige for i kan se hvordan william <3 så ud lige inden vi mistede ham (R.I.P :'( ) så har jeg fundet et billede frem, hvor Emma og hvalpene faktisk ligger på den anden side af den dør han står ved.. Så det er kun få dage inden vi mistede ham..
Sådan så han ud der (i sommerpels)

Men personligt holder jeg jo også på at chokolade er flere ting end en solid standart og en self.. Selvom vi ikke har det i danmark.
Men det er jo så også bare min personlige mening.. Og jeg syndes hun er over i noget chokolade :P
men alt i alt er det vist et mystisk farve kuld, med en mystisk farve far :lol:
Tror kun det er dirakte Ramses og vist også melepomené der holder sig i en katagori der passer under de standarter vi har..
Men helt ærlig så er jeg ikke rigtig sikker på noget her, for ved også der er mange meninger om samme sag.. så også lidt pas herfra :fnis:

alvin

Hvor er hun smukkkkkk.............. <3 <3 <3

www.fraekkefritter.dk

Bamse

Ihhhh hvor måtte hun gerne komme herhjem for at hygge sig med Bamse  <3 uanset hvad farven hedder, så er hun da super smuk  :ja:

FerretParadise

Jeg vil sige at hun hører til i en chokolade klasse, men da hun har maske, lever hun ikke helt op til standarden, og skal så trækkes for det.
Men smuk det er hun bestemt.  :)
Ann Hillerslev.