Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Så står vi op! ;)

Startet af Dyrenørden, 3. Maj 2011, kl. 21:00

Dyrenørden

Paya skal altid lige have lidt tid til at vågne :)

Eeey Moar behøver jeg stå op nu?

Gaaab jeg er altså søvnig

Lad mig sove bare lidt mere

Gaaab så kommer jeg nu!

Skal lige strække mig lidt

ej jeg går altså i seng igen!

oookaaay så kommer jeg nu!

og så lige et smil til kameraet ;)

Tager jeres kræ også en halv krig om at vågne?

Julie Stuhr

Paya er godt nok charmerende :)
Når mine er ude er de længe om at vågne, men hvis de er i buret vågner de så snart lågen åbnes :P

AlisVolatPropiis

Nogle gange tvivler jeg på mine overhovedet sover..... :X

Eller ok...det er måske kun lige for tiden..... :P

Dyrenørden

Julie: Tak. Hun er såå lang tid om at vågne nogen gange og når hun så er på vej ud af buret skal hun som regel lige stække sig så falder hun bare om på stedet og strækker sig :) men når hun så er ude så der tilgengæld ikke noget der hedder pause. Hun sover først igen når jeg lukker hende ind i buret igen så hun kan godt blive lidt groggy ind imellem fordi hun bliver over træt

AlisVolatPropiis
haha. nu har du jo også lige lidt flere end mig ;)

Barky

Zallie står aldrig op før kl 10... og det er sikkert.. Hun har været en B-ilder hele sit liv..

Maleika står op når hun ser mig..

Men Paya er søøøøøøød...!! <3
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Dyrenørden

Barky: hehe. B ilder ;) Paya vågner nogen gange kl 5 af sig selv men det fordi hun er vant til jeg står op og vækker hende der og tager hende lidt ud inden jeg tager på arbejde :) Det lidt træls når hun så vågner så tidligt i ens ferie ;)

Sølvsten

Eliza

Hvor er hun sød  :)

Min ene pige er også tusind år om at vågne, faktisk kan hun finde på at stå op fra det ene sovested bare for at gå hen til et andet og sove videre, mens de andre tonser rundt  :lol:
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

KariN

Mine to drenge vågner i løbet af no-time, for dem er det lige meget hvad klokken er, de er vågne når de ser mig stå op.. men min pige derimod.. hun er lææænge om at vågne, specielt hvis de kommer tidligt ud om morgenen ofte går hun faktisk i seng igen når jeg har vækket hende og taget hende ud.. Hun er helt klart mere til at være vågen sent på dagen og langt hen af aften :)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Dyrenørden

Sølvsten: Tak :)

Eliza: haha. så hun måske lige frem træt af at de andre render og larmer  :lol:

Karin: hehe. lyder ligesom min hund. Når jeg står op kommer han og siger go morgen og så går han i seng igen og kravler selv ind under dynen ;)

Julie

Hun har godt nok et skønt ansigt :)