Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Spændende...

Startet af mette11, 5. Maj 2011, kl. 11:52

mette11

Pakke!! Postmanden kom med en utrolig interessant pakke i dag...hvorfor den var så interessant aner jeg ikke, men de brugte meget lang tid på at undersøge den!! Synes det er fantastisk at de små kræ kan få så meget glæde ud af en kuvert!  :P

Sigis hale ser ret dum ud, for hun har skiftet pels på den øverste del, men mangler stadig resten! Damen er sent ude med pelsskifte i år...

Sølvsten

Wauv hvor er dine dyr flotte i pelsen og de ser også ud til at ha en god vægt.

mette11

Mange tak  :) Men Sigi er altså ikke så flot som hun kan være. Hun er i pelsskifte (dog næsten færdig på nær halen!) og ser efter min mening lidt tynd ud, fordi hendes nye pels ikke er vokset helt ud endnu. Så bare vent - hun bliver endnu flottere!  :dans:

Bawa

Hvor er de bare søde - og nysgerrige :fnis: <3

KariN

Dine piger er så herlige og smukke <3

Og altså hvor er jeg dog misundelig på jeres FEDE sofa :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

mette11

Mange tak. De er altid nysgerrige når vi får pakker osv. men den her var af en eller anden grund meget interessant og skulle undersøges meget meget længe...den har nok lugtet af et eller andet tror jeg...men de hyggede sig og det er jo det vigtigste!  ;)

Vores sofa er altså bare en fra Ikea...jeg er selv vild med den og den er også enormt praktisk fordi man kan tage betrækket af og vaske og skifte ud!  :dans:

Julie Stuhr

Du har vel ikke et link til jeres sofa fra Ikea? :-$

Og dine dyr er meget flotte :)

mette11

Barky

Deeeeeeejlige piger!!!!! :D :D :D :D
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Anne

De er bare så smukke Mette :)

mette11

Tak tak  :)

Nu har jeg så fået en mulig forklaring på hvorfor den pakke lugtede så interessant! Dem der sendte den har hund, så det er nok det der gjorde det... ;)

AlisVolatPropiis

Altid rart med gratis legetøj til ungerne :P

Zalse

Citat fra: KariN Dato  5. Maj 2011, kl. 15:32
Dine piger er så herlige og smukke <3

Og altså hvor er jeg dog misundelig på jeres FEDE sofa :D

sådan har jeg det også!(; det er en total fed sofa(; og smukke dyr:*  <3

mette11

Tak tak...jeg elsker også min sofa og mine dyr!  <3

lille_thor

Aw nogle dejlige billeder :)
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred