Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Projekt utegård!

Startet af Starshineferrets, 5. Maj 2011, kl. 22:48

Eliza

Citat fra: tykkeBamse Dato 11. Maj 2011, kl. 21:58
Citat fra: Eliza Dato  7. Maj 2011, kl. 11:47
Jeg får ikke lov at putte cement i jorden hvis ikke det er 90cm nede, for ellers er det ik frostfrit (nogle gange en ulempe at have en håndværkermand  :lol: )

jamen så er det da bare at sætte ham til at grave  :D
De er virkelig enormt glade for at grave.. Det er helt vildt, som mine går amok, så 90cm ville de sikkert ikke brokke sig over.. hehe

Han kan skaffe en gravmaskine til det  :) men cement i de mængder er sindsyg dyrt  :o tror vi laver en mur/rande med cement der går 90cm ned hele vejen rundt og så ingen bund, det er lidt i stil med det marie fra sverige har lavet..
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Starshineferrets

Min snälla familj insåg att jag inte skulle hinna bygga klart med skola, jobb & valpar, så de hyrde in ett par snickare.. som på knappt en dag åstadkom det här :D

mette11

Det ser bare rigtig godt ud... :dans: Dejligt at familien hjalp med at få bygget videre!  :)

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Ej hvor ser det fedt ud!

sårn en vil jeg os ha!!!

Malene

Sødt af din familie at de fik nogle til at gøre det :D Det skal dine børn nok blive glade for! :D
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

lille_thor

Uha hvor bliver det lækkert
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

FerretParadise

Hvor ser det bare godt ud, dem glæder jeg mig meget til at se irl.  :) Med dyr i.  :)
Ann Hillerslev.

Sølvsten

Godt at du har sådan en god famillie. Det skal nok blive godt når det er færdigt.

Eliza

Det er blevet super godt og super fedt for dig at de skaffede nogle der kunne gøre det  :) så blev den jo også lavet den her sommer  :lol:
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.