Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Rubinas hvalpe 6 uger

Startet af Cille, 6. Maj 2011, kl. 21:52

Cille

Så er de blevet 6 uger.... og nu der ved at være fuld gang i dem,så det med billeder er blevet besværligt... så ikke alle billeder er lige gode.

De vejer begge idag 250g

Begge tøser

Tofle

Asta Vifle

Asta Vifle

Tofle

Tofle

Asta Vifle

Amazing Ferret

Tænk der kun er 2 uger til lille Asta Vifle kommer hjem - og oveni købet i et nyt nyt hjem :fnis:

Shamua

Uhh, de er altså blevet fine! Flotte bib's de har ! :love: ... Venus føler sig truet :P

.... personligt satser jeg på at venus rykker i silver når de to her er blevet senior :fnis:

Vh. Marianne

Ferretmania

hvor er de skønne og de ser superfrække ud :)

Louise V

ej hvor de bare skønne og se på  :love:total bølle ansigt med Vifle ;)

Lena og Peter

De er bare så chamerende og skide frække at se på... Jeg er sikker på de godt kan lave ballade... :fnis:

Bawa

De bliver jo bare sødere og sødere! :love:

Katrine

Ildere: Loppen & Bamse

mette11

De er godt nok kære!  <3 Især deres små poter.  <3

Cille

Takker :D
Ja de kan lave en del ballade og især Tofle er ikke til at styre... hun er som sin far og mor...fuld fart frem.
Vifle er den lidt mere rolig/forsigtige... men hun er også den der brokker sig over det mindste :lol:

KariN

De er simpelthen så kære og sikke nogle flotte øjne de begge har :)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Dyrenørden

Hold da op hvor er de smukke! *Savler*

alvin

Hvor er de bare vidunderlige de 2 prinsesser <3 <3 <3 <3 <3

www.fraekkefritter.dk

Cille

Tak :D
Synes nu også selv de smukke, og kan godt li tofles farve..den kan man så ikke så godt se på billederne..men hun er faktisk lysegul/beige agtig.
Total sej farve :D

lille_thor

Aw hvor er de stadig bare vildt nuttede og charmerende :)
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred