Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Søger ildersele! Evt H sele..

Startet af TheRats, 9. Maj 2011, kl. 14:58

TheRats

Jepper, ikke en "almenlig" en måske med motiver eller diamanter på eller måske noget helt andet bare ikke en alm en  :-) Der skal være plads til at man kan sætte hundetegn på.. Det er til en hanilder på 1 år :-)
Meget gerne en H sele

Barky

Bla bla bla.... Hilsen Julia

lille_jill

Jamen.. du fik jo et link til salg i den anden tråd?

Namilla

Du skal bare være opmærksom på, at selerne fra ferretcouture ikke kan spændes til at passe til lige præcis hver enkelt ilder. Det er spænder med huller i, og så må man vælge det hul der passer bedst (ligsom med bæltespænder)...
Jeg vil anbefale dig en ganske almindelig H-sele indtil du kender ilderen og ved hvordan den er at gå tur med...

TheRats

Citat fra: Namilla Dato  9. Maj 2011, kl. 16:03
Du skal bare være opmærksom på, at selerne fra ferretcouture ikke kan spændes til at passe til lige præcis hver enkelt ilder. Det er spænder med huller i, og så må man vælge det hul der passer bedst (ligsom med bæltespænder)...
Jeg vil anbefale dig en ganske almindelig H-sele indtil du kender ilderen og ved hvordan den er at gå tur med...

Okay tak ved du hvor man køber dem?

Line

ellers kan man bruge en 8-tals-sele - så er man ude over om selen passer eller ej. Så undgår man også problemet med om den er for lang/kort i ryggen.

Namilla

H-seler kan købes i velassorterede dyrhandlere...

AlisVolatPropiis

Man kan også selv lave et hul i ferret couture selerne...men jeg har nu aldrig været ude for mine slap ud af dem selvom jeg ikke gjorde :)

Katrine

Citat fra: Namilla Dato  9. Maj 2011, kl. 16:03

De to jeg har købt der, kan man da sagtens spænde ind, så de passer til alle ildere, det er ikke med huller :)
Ildere: Loppen & Bamse

Anne

jeg har også købt en der, der ike var med huller, men dem jeg har haft der var, havde jeg ikke problemer med. generelt synes jeg de har nogle ting i god kvalitet.