Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

skruk hvem skal ellers have i år

Startet af tzari, 7. Februar 2009, kl. 20:01

tzari

Jeg er ved at gå ud af mit gode skind venter spændt på min nye avls tæve bliver født(og hendes mor gider gå i løb).

Myca ser ud som om hun OVERVEJER at gå i løb, men har snydt mig før i år. Kan slet ikke vente på der er hvalpe.

Hvem andre end mig er sygelig skruk og venter på deres nye ilder.

Jeg venter som sagt på en lille fin tøs og en fin han af egen avl.  :love:
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Julie

jeg glæder mig godt nok også til at se om der bliver en bette tøs til mig i år  :love:

lille_jill

Jeg er sikret en bette tøs fra Anne (okay, Mija) næste år.  :love:

Kunne godt have tænkt mig en angora i år, men havde også håbet på, at jeg havde et andet sted at bo før hvalpesæsonen.

Emmadyhr

Tror snart alle ved jeg vendter på to små piger i år.Jeg er ved at spare sammen til dem..
Men jeg har lige fået besked fra avleren at de tæver der er mødre til de hvalpe ikke er gået i løb endnu, så jeg må pænt vendte :(.
Men jeg er meget spændt på det.Især den silver pige jeg er skrevet op til..Silver er jo mange ting og derfor er det spændne at se hvad der kommer..Den black self pige er der jo ikke så meget forskæld på farver og mønstre da de er fastlagte så derfor er det mest silveren jeg er spændt på.Håber på en med sort næse :love:

Soelberg`s SUN ferret


hehe ja jeg er også lidt skruk SS, Men er stadigvæk på overvejer stadiet endnu om jeg skal købe en avlstæve eller om jeg evt. skal beholde en fra egen avl i år. Hvis der da kommer nogle bebser. Men håber da godtnok at mine tæver vil vente lidt med at gå i løb endnu.

Black Diamond

#5
Ok.. Hvem fik så hvalpe i år??

Jeg fik selv 5 hvalpe i år.. endte det med  :fnis:

Angoraferretry William,
Silverfret´s Tutankhamon,
Angoraferretry Klara,
Angoraferretry Emma
og Silverfret´s Kida

Hvad/ hvem fik i??

Malene

Jeg fik 1 stk. dejlig hanhvalp :D
Starshine Ferrets Cerulean Dust Devil <3
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Amazing Ferret

Jeg endte så med at få 5 hvalpe (hvilket slet ikke var planen) men planer har det med at gå i vasken  :fnis:

Jeg fik:
Cilleborg's Zaccai Eli
Soelberg's SUN Milena(Bindi)
Cumulus' Heavenly Mathilde
Cumulus' Harlekin Jay Jay(Cotton)
og så beholdte jeg en hvalp fra mit eget kuld - Cotopaxi Kaleb(Kalle)

Starshineferrets

Här blev det 2 valpar som jag behöll från min egen kull samt en tös från ungern
Starshine Ferrets Lava of Thunder
Starshine Ferrets Cherry Blossom Hailstorm
Aylen

PiaLyng

Amazing Pinatubo Zach (Tubo)
og Zukqu :)

tzari

polsk tøs her
Pl Firefox Rekin Dywan
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

cibatuchsi

vi beholdte en fra vores eget kuld nemlig anaya og får en dejlig dreng til VI i norge

Peewit

Herhjemme fik vi Faurholts Miss Dora (Dora)
Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3

Soelberg`s SUN ferret


ja jeg har så beholdt nogle stykker fra egen avl i år. Så næste år kommer jeg nok til at have udefra  :fnis: :fnis:

Katrine

Ildere: Loppen & Bamse