Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Bellas første tur i parken

Startet af Sletho, 12. Maj 2011, kl. 21:12

Sletho

Så blev det jo lidt varmere udenfor, og vi synes det var på tide Bella kom lidt ud for at lege. Da vi ikke vidste hvad hun var vant til før hun kom til os har vi ikke haft hende ude i vintern, da der var -10C da vi fik hende - og det synes vi nu var lidt for koldt ;)

Så vi har haft hende i parken og hun var helt vild med det  :dans:
Men her er da lidt billeder af det:

"Så er sku nu"

"Og så er vi ude"

Ænderne var ret spændende for hende - lige indtil de så hun lignede et omvandrende franskbrød, og så kom de efter hende  :lol:

" wooooooot woooot - jeg er udendørs"

"Og når jeg bliver bange tager far mig bare op"

Så er der lige noget helt andet - meen synes da lige billederne skulle med.

Og JA, det er en fritte der har klemt sig ned i magasinholderen ved siden af magasinerne :P

Og så vågner hun ;)

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Hvor er hun dog fiin og hvor ser det hyggeligt ud!

Hun ligner faktisk lidt lille_thors angorapastel Thor!

Sletho

Citat fra: A_M_T >Team Unique Ferrets< Dato 12. Maj 2011, kl. 21:19
Hvor er hun dog fiin og hvor ser det hyggeligt ud!

Hun ligner faktisk lidt lille_thors angorapastel Thor!
Tror faktisk også vi blev enige om, at de er søskende ;) Men svært at sige når jeg ikke ved det store om Bella - men det tror vi sku de er :D

FerretParadise

Hvor ser hun bare dejlig ud, og hun har da helt sikkert nydt turen i det grønne.  :)

Dog ville jeg passe lidt på med den sele, den ser meget stor ud til hende. Så personligt ville jeg købe en rigtig ilder-sele, en hun bedre kan passe.  ;)
Ann Hillerslev.

NemoToft

Ej, hvor er hun fin og sød. Sikke et lille sødt ansigt.

Sletho

Citat fra: FerretParadise Dato 12. Maj 2011, kl. 21:38
Hvor ser hun bare dejlig ud, og hun har da helt sikkert nydt turen i det grønne.  :)

Dog ville jeg passe lidt på med den sele, den ser meget stor ud til hende. Så personligt ville jeg købe en rigtig ilder-sele, en hun bedre kan passe.  ;)
Da det var hendes første tur var vi selv meget nervøse, men vi havde vænnet hende til selen flere uger i forvejen derhjemme.
Men selen er faktisk købt som en rotte/ilder sele. Og den kan spændes endnu mere ind, så er det nødvendig at købe en ny?

FerretParadise

Jeg ville købe en anden, en rigtig ildersele.
Du kan feks købe seler hos www.stubba.dk
Ann Hillerslev.

Sølvsten

Stubba

Citat fra: FerretParadise Dato 12. Maj 2011, kl. 21:48
Jeg ville købe en anden, en rigtig ildersele.
Du kan feks købe seler hos www.stubba.dk

Dog hedder siden lige nu http://www.stubba.shoppinnet.com/ - da jeg er igang med at redigere den anden side :)
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

Eliza

Hun ser virkelig ud til at nyde turen..

Jeg ville også købe en anden sele. Startede selv med sådan en til rotter/ildere og de er virkelig dårlige.
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Stubba

Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

Minority ferrets

Anna har ret, hold op hvor hun ligner thor hehe :) en rigtig smuk dame der ser ud til at nyde sin tur gevaldigt :D
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

alvin

www.fraekkefritter.dk

lille_thor

Ja hun ligner rigtig meget min thor dreng.  Og ja vi har snakket om de er søskende da de ligner så meget hinanden og er lige gamle og fra samme by :) og den sele der bruger jeg også og jeg har 3 af dem og har aldrig haft problemer med dem, det må være forskelligt fra ilder til ilder
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred