Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Royalt kuld - we are back on the road -

Startet af Dark Crystal Ferret, 25. Maj 2011, kl. 13:48

Delle

Dark Crystal Ferret

Citat fra: Amazing Ferret Dato 25. Maj 2011, kl. 18:50
Ja jeg ved heller ikke lige hvad der går af mig  :fnis: :fnis: Jeg synes nu hun er en smuksak  <3

Haha.. Jamen det kan jeg jo kun give dig ret i.. Og så var det jo hendes mor du også syndes var smuk for nylig.
Det er jeg virkelig glad for du syndes. Især når det kommer fra en der normalt ikke kan lide sorte dyr :fnis:

Bawa

De er godt nok blevet store. Og søde ser de jo ud :)

AlisVolatPropiis

Sølvsten

Citat fra: Dark Crystal Ferret Dato 25. Maj 2011, kl. 18:40

Sølvsten: Ja vi bruger en time hver morgen på at male næser og ordne øjne øre og pels på hver og en af dem. mailos hvide halespids er noget af et arbejde så det tager altid lige ekstra tid.
Hahaha :lol:
Men det ser faktisk lidt sådan ud.. det har du ret i.

Puha så har I travlt. De er simpelthen så søde at se på og ser faktisk lidt frække ud.

Amazing Ferret

Citat fra: Dark Crystal Ferret Dato 25. Maj 2011, kl. 20:45
Citat fra: Amazing Ferret Dato 25. Maj 2011, kl. 18:50
Ja jeg ved heller ikke lige hvad der går af mig  :fnis: :fnis: Jeg synes nu hun er en smuksak  <3

Haha.. Jamen det kan jeg jo kun give dig ret i.. Og så var det jo hendes mor du også syndes var smuk for nylig.
Det er jeg virkelig glad for du syndes. Især når det kommer fra en der normalt ikke kan lide sorte dyr :fnis:

Jeg er bare general underlig hahahahahaha

Jenny

Åh hvor er Mailo bare lækker, savle :love:
Hilsen Jenina.