Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Royalt kuld - we are back on the road -

Startet af Dark Crystal Ferret, 25. Maj 2011, kl. 13:48

Dark Crystal Ferret

Så har vi endelig fået net op igen. Endelig endelig endelig :dans: :dans:

Og det kræver jo at jeg ligger lidt nye billeder af de små bøller.

Så jeg har prøvet hele morgen at få lidt nye af dem. Hviklet bestemt ikke kan kaldes en NEM opgave mere :lol: :lol:

Jeg ville også lige ligge lidt hvor de fik deres øjne alle sammen.
Så der kommer lige en lille serie først hvor de lige havde fået dem og så kommer den en fra i dag hvor de er 7 uger gamle.

Først Mailo Kessler Nightlight med øjne.

Eliose Pretty Pearl med øjne

Mariposa Diamond Star med øjne.

Og så fra i dag..

Først lidt af dem alle 3.. selvom det var så godt som umuligt, i dag at få dem til at sidde pænt nok.

Og så lidt enkelt billeder af dem.

Mailo Kessler Nightlight. Der bestemt syndes han ville dræbe alt hvad jeg havde sat frem til at tage billeder med.
Mailo er en dejlig fræk dreng. Der er gang i den hele dagen og han er som altid en tro kopi af sin far i den alder. Dog har vi opdaget at Mailo udover at have en lille sort næse, også har grønne/blå øjne.
Jeg har et billede nederst i hans billeder hvor i kan se det.
Det er kommet noget bag på os, da vi ikke har set eller hørt om silver med blå/grønne øjne før.
Men Mailo har om ikke andet besluttet sig for ikke at ville have brune/sorte øjne.

Her kan i se hans øjne ikke er normale.. Jeg har gjort billedet lidt lysere så i kan se det.

Eliose Pretty Pearl er der også kommet en helt del mere gang i, for ikke at sige meget. Hun er fræk og hun elsker at lege vilde lege med de andre. Hun er noget mere mor syg end de andre, og meget mere putte pige end Mariposa og Mailo er.
Eliose bliver mere og mere lys, og har som i jo også kan se en fin tomte aftegning.
Hun er stadig den mindste i kuldet men efter de er begyndt at spise rigtig mad har hun altså indhentet sin søster rigtig meget. Så der er kun mellem 5 og 10g til forskel på de to fra dag til dag. Hun bliver nok en lille nips ting vil jeg tro.

Så er der jo krudtuglen Mariposa Diamond Star. Som er som snydt ud af næsen på sin mor. Både i udseende og i adfærd. en lille bølle der elsker at lege, lege og lege noget mere. Hun elsker at bide kampe med Mailo, og tager man hende op betyder det automatisk - Lege!!!  :dans:
Men i dag ville hun for en gangs skyld gerne have taget billeder, hvad ellers ikke plejer at være hendes store dille :fnis:

Emily klon?? :P

Og ugens billede kiks skal i heller ikke gå glip af.. Denne gang udført af den altædende Mailo Kessler..

Men nu jeg har net igen så kan jeg jo næsten love at det bliver mere hyppigt i ser billeder nu.

Shamua

Hvor er de bare skønne de hvalpe! Må godt nok indrømme at jeg er lidt forelsket i Mariposa. Hun er jo bare lækker lækker! :D

Vh. Marianne

englefugl

årh sikke nogle smukke billeder  <3 de ser da alle sammen bedårende ud! Ej, er Mailo reserveret? for jeg kan da mærke at jeg er faldet helt pladask for ham  :D han er virkelig smuk og sød  :dans:

Lena og Peter

Hvor dejligt at I er kommer på nettet igen.. :)

Nogle rigtig dejlige billeder af Jeres skønne, skønne hvalpe... Hvor er det hyggeligt at se dem igen på computeren... :love:

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Enig! Mariposa er da virkelig bare for lækker!

Dark Crystal Ferret

Tusind tak  :)
Jamen de er bare så dejlige alle sammen.
Ja, Mailo er solgt. Men Mariposa er ikke solgt, og Eilose er resaveret pt..

Jamen jeg er nu også lidt stolt af det lykkes at få lidt gode billeder af dem.. Det tog kun to timer :lol:

Starshineferrets

ljuvligt söta små barn! <3

Blå eller gröna ögon är för övrigt ganska så vanligt på silver/black roan mitt med blackself och liknande ursprung

Här till exempel :D

http://u.jimdo.com/www101/o/sc4d33768e62a5abe/img/i84e499641f7bb378/1295455667/std/image.jpg

Louise V

Hvor er det bare skønt at se jer på nette igen, så kan vi nyde en masse dejlige billeder ;)

De er simpelthen så søde og smukke alle sammen  <3
Det er så fedt at mailo kessler lige valgte at få blå øjne  :dans:

og hvor ser han dog bare sød ud på billede 14

Og nu er der kun 3 uger tilbage JUBIIII  :love:

Dark Crystal Ferret

Ej ja!! Ej det ser godt nok vildt ud..
Personligt har jeg kun set silver med sorte eller brune øjne.. sådan hvad jeg lige kan mindes.
Men det ser bestemt cool nok ud. Er spændt på hvordan Mailos øjne udvikler sig med tiden så :fnis:
Begge piger har i øvrigt blå øjne også (glemte jeg lige at skrive :-$ )

PiaLyng

Hende Mariposa er bare smuk :love:
Men de alle super fine :D
Skal i ikke selv beholde en?

Sølvsten

De er godt nok blevet søde at se på. Og hvad sker der for de næser? Maler du dem?

Amazing Ferret

Kan du ikke sende Mariposa over til mig :fnis:

lille_thor

Åh hvor er de altså kære, kan slet ikke beslutte mig for hvilken en der er mest nuttet :D
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

Dark Crystal Ferret

Pia Lyng: Nej vi beholder ikke nogen fra dette her kuld. Vi ville have haft beholdt fra Shiva og Pixels kuld. Men hun gik tom og jeg tror ikke hun når at få nogle kuld i år desværre. Det er ved at være for sent nu til det.

Sølvsten: Ja vi bruger en time hver morgen på at male næser og ordne øjne øre og pels på hver og en af dem. mailos hvide halespids er noget af et arbejde så det tager altid lige ekstra tid.
Hahaha :lol:
Men det ser faktisk lidt sådan ud.. det har du ret i.

Amazing: En sort tæve??  :o :P :fnis:

Lille_thor: Tusind tak. Nej de er nuttet på hver deres måde. Jeg kan heller ikke vælge lige for tiden hvem der er mest nuttet :fnis:

Amazing Ferret

Ja jeg ved heller ikke lige hvad der går af mig  :fnis: :fnis: Jeg synes nu hun er en smuksak  <3