Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Jeg har ombygget Fnug´s Løbegård lidt ;P

Startet af Louise V, 29. Maj 2011, kl. 16:21

Louise V

Jeg har haft travlt de sidste pare uger medat få flyttet fnugs bur da vores havemøbler skulle stå hvor buret stod  :)
så jeg har malet og lagt fliser og idag fik vi det så på plads  :D

Her er der lidt før og efter billeder =P
Håber i syntes det blevet godt,det gør jeg ihvertfald =P

Før:

Her stod buret før:

EFTER:

Dark Crystal Ferret

Hold da op du har fået lavet meget om.
Hvor er det bare flot :dans: Det ser virkelig godt ud.
Der kommer Mailo da til at have det sjovt.. selvom jeg må indrømme jeg er spændt på om han kan være der om et lille års tid.
Han bliver stor den dreng - as you kniw :fnis:
Det ser virkelig godt ud Louise.. glæder mig til at se det i virkeligheden :P

Louise V

´Tusind tak maria  :D
Jeg er ret stolt af det jeg har fået udrettet  :)

Jeg håber godt nok ogaå han kan når han bliver voksen =P men dert er okay stort til de 2 basser <3

Julie

Hvor er det blevet fint! Det ser ret godt ud i sort

Julie Stuhr

Hvor er det købt henne? det kunne godt være noget mine kunne bruge hvis vi flytter :)

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: Julie Stuhr Dato 29. Maj 2011, kl. 21:06
Hvor er det købt henne? det kunne godt være noget mine kunne bruge hvis vi flytter :)

Nu ved jeg selvf. ikke hvor det der er købt.. Men man kan vidst få ret meget af sårn noget kaninløbegård/udebursværk på zooplus os.. Måske det er billigt der..

Louise V

Julie: mange tak  :) ja jeg syntes godt nok også det ser godt ud i sort  :D

Julie Stuhr: jeg har faktisk bare købt det i Jem og Fix  :-$ Det er 2 forskellige bure jeg har købet dem hver for sig, og så har mig og min kæreste ilder sikret det og sæt net op forskellige steder og taget net ned igen andre steder for de ikk skal løbe ud  og for de 2 bure kunne sættes sammen til 1 stort :D

A_M_T Ja jeg er sikker på man også kan få det i zoo plus men jeg er så ikk helt sikker på om det kan betale sig  :) men det er jo værd at undersøge;)

Lena og Peter

Hvor er den bare blevet dejlig... Jeg er helt sikker på at dine små totter nyder den..  ;)

lille_thor

Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred