Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Ilderne har det IKKE godt!!!

Startet af Selina, 29. Maj 2011, kl. 19:36

Selina

hvad ville i gøre hvis de ildere i havde solgt ikke har det godt ved de nuværende ejere, men der ikke er kontrakt på??

SUK SUK SUK!! ;(

tullehesten

Kommer an på hvordan de ikke har det godt altså, mishandling eller? Og hvis en af aftalerne ved salget var at de skulle få det godt? Men jeg ville nok konfrontere dem, hvis de så til gengæld mishandler dem kan det meldes :)

Dyrenørden

Jeg ville også konfrontere dem og spørge til hvad problemet er og evt. tilbyde at tage dyrene tilbage :) Håber det løser sig det må være en meget ubehagelig situation og være i :(

Charlotte

Jeg ville kontakte dem og spørge dem om hvorfor de gør sådan og give dem nogle råd til hvordan de kan gøre tingene bedre.
Var ved at miste en ilder men fik ham reddet fordi jeg kan førstehjælp.
LÆR DET!
Det kan redde DIN ilder!!!

Anne

Citat fra: tullehesten Dato 29. Maj 2011, kl. 20:15
Kommer an på hvordan de ikke har det godt altså, mishandling eller? Og hvis en af aftalerne ved salget var at de skulle få det godt? Men jeg ville nok konfrontere dem, hvis de så til gengæld mishandler dem kan det meldes :)

Enig. ikke godt kan betyde mange ting og min reaktion ville helt afhænge af hvad der menes.