Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

søskende eller ? hihi

Startet af lille_thor, 30. Maj 2011, kl. 17:27

Eliza

Jeg kan godt se der er flere ting der gør at de kunne være søskende, men derfor er det langt fra sikkert de er det. Fx ved jeg at der er en dyrehandel der tit får mange hvalpe hjem på en gang også flere end et enkelt kuld men de har alle samme fødselsdag og kommer fra samme sted, men sandsynligheden for de faktisk er søskende allesammen ser jeg som ret lille. Men samme han kan evt være blevet brugt eller også er det bare fordi den avler avler disse lidt anderledes dyr fordi de ofte giver flere penge når folk uden forstand på ildere køber dem.

Søskende fra samme kuld kan være vidt forskellige eller helt ens men man kan nemt møde dyr andre steder som ligner ens helt utrolig meget selvom man ved de ikke kan være i familie.

Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Sletho

Lyseslukker :p Bellas bror er Thor - Basta Bum  :dans:

lille_thor

Citat fra: Eliza Dato  2. Juni 2011, kl. 12:27
Jeg kan godt se der er flere ting der gør at de kunne være søskende, men derfor er det langt fra sikkert de er det. Fx ved jeg at der er en dyrehandel der tit får mange hvalpe hjem på en gang også flere end et enkelt kuld men de har alle samme fødselsdag og kommer fra samme sted, men sandsynligheden for de faktisk er søskende allesammen ser jeg som ret lille. Men samme han kan evt være blevet brugt eller også er det bare fordi den avler avler disse lidt anderledes dyr fordi de ofte giver flere penge når folk uden forstand på ildere køber dem.

Søskende fra samme kuld kan være vidt forskellige eller helt ens men man kan nemt møde dyr andre steder som ligner ens helt utrolig meget selvom man ved de ikke kan være i familie.
det med pengene ved jeg ikke helt for thor var ret billig synes jeg. 700 kr kostede han og senere blev de sat ned til 500 kr
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

Eliza

Citat fra: lille_thor Dato  2. Juni 2011, kl. 14:17
Citat fra: Eliza Dato  2. Juni 2011, kl. 12:27

det med pengene ved jeg ikke helt for thor var ret billig synes jeg. 700 kr kostede han og senere blev de sat ned til 500 kr

Det kan godt være pengene ikke har noget med det at gøre lige her, men ved at man ved flere dyrehandler betaler mere for en ilder med en masse aftegn end en alm "kedelig" vildtfarvet, sjovt nok er den med alle aftegene jo bare i langt større risiko for at være både døv og fyldt med indre defekter.

Det er vel ligegyldigt om de er søskende er det ik? de er vel bare to skønne dyr der ligner hinanden  :)
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.