Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

søskende eller ? hihi

Startet af lille_thor, 30. Maj 2011, kl. 17:27

mette11

Jeg kan ikke se de billeder.

Men fordi to ildere ligner hinanden helt vildt er det slet ikke spor sikkert at de er søskende jo. Der er en del ildere som ligner hinanden rigtig meget uden på nogen måde at være relaterede...og fordi de er født tæt på hinanden er heller ikke et "clue", for rigtig mange ildere har fødselsdag tæt på hinanden jo!! Men jeg skal ikke kunne sige om de er søskende og mener heller ikke at man kan det ud fra billeder...

Sletho

Vi regner med at de er solgt samme sted også ;) Og udover det passer det med de er lige gamle, at de begge er angora samt selvfølgelig er de virkelig virkelig ligner hinanden :) Så derfor tror vi meget at de er søskende

lille_thor

Citat fra: mette11 Dato 30. Maj 2011, kl. 17:35
Jeg kan ikke se de billeder.

Men fordi to ildere ligner hinanden helt vildt er det slet ikke spor sikkert at de er søskende jo. Der er en del ildere som ligner hinanden rigtig meget uden på nogen måde at være relaterede...og fordi de er født tæt på hinanden er heller ikke et "clue", for rigtig mange ildere har fødselsdag tæt på hinanden jo!! Men jeg skal ikke kunne sige om de er søskende og mener heller ikke at man kan det ud fra billeder...
ja.. det ved jeg, men de er jo lige gamle ligner hinanden på en prik og er fra samme by.
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

mette11

Ja ok, hvis de er solgt fra samme sted og er født samme dag, så er sandsynligheden ret stor. Men i kan jo altid høre opdrætteren jo. Han/hun må vide det med sikkerhed jo...

lille_thor

De er fra en dyrhandel. Er ikke 100% sikker på hvem opdrætter er

NemoToft

Øv. Kan ikke se billederne  :X

lille_thor

Hmm oki så kan det være det kun er dem der har mig på deres hjemme liste der kan se dem. Øv

Sletho

Citat fra: NemoToft Dato 30. Maj 2011, kl. 22:52
Øv. Kan ikke se billederne  :X
Jeg ordner det lige om nogle timer ;) Så skulle de kunne ses

Sletho

Så må vi se om de virker

Sølvsten

Søskende eller ej de er godt nok flotte

lille_thor

Louise V

Helt enig rigtig smukke dyr begge 2  :love:

englefugl

ja de ligner skam hinanden på en prik :) det var da helt vildt og søde er de også  :dans:

Lenac

hvor er de bare flotte begge to, men synes det er lidt vildt med størelsesforskellen, så stor forskel var der ikke på min han og hun.  :S
xoxo Malene <3