Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Mettes 3 drenge

Startet af FerretParadise, 30. Maj 2011, kl. 19:46

FerretParadise

I går forsøgte Mette og jeg at tage et par billeder af hendes drenge sammen i en kurv.
Det var umuligt..
Se bare:

Ann Hillerslev.

Starshineferrets

HAHAHA helt underbar bildserie på ljuvligaste valparna <3

lussingen

Der er de jo <3
Ja, det var absolut ikke nogen nem opgave at tage billeder af de 3 :fnis:
Jeg synes nu billederne er herlige, og jeg er virkelig glad for at have et billede af dem alle 3 sammen :)
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Anne

3 drenge??? Hold da op Mette du køber stort ind :lol: men skide nuttede er de!

lussingen

Anne: Nu har jeg jo været skrevet op i 3 år, så det må jo være en for hvert år :P :fnis:
Men ja, planen var 2, men nu kommer der så 3 små krudtugler <3
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

lille_thor

Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

Malene

Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Louise V

hihi hvor er de bare kære  :)

Lena og Peter

:lol: Jeg er sikker på at Mette nok skal få rigtig meget glæde af dem... Hvor er de bare dejlige.. <3

lussingen

Citat fra: ilderbanden Dato 30. Maj 2011, kl. 20:48
:lol: Jeg er sikker på at Mette nok skal få rigtig meget glæde af dem... Hvor er de bare dejlige.. <3

Det er jeg helt sikker på at vi gør :) Der kommer godt nok liv i huset om nogle uger :lol:

KariN

Hvor er de skønne alle tre :D

(Er familien informeret om at der kommer 3 og ikke 2? eller sniger du dem bare med ind og "Hovsa" der var jo en for meget?) :lol:
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

NemoToft

lussingen

Citat fra: KariN Dato 30. Maj 2011, kl. 22:17
Hvor er de skønne alle tre :D

(Er familien informeret om at der kommer 3 og ikke 2? eller sniger du dem bare med ind og "Hovsa" der var jo en for meget?) :lol:

Griner... Både Stig og Jannich er informeret. Stig grinte bare af mig, da jeg sagde at der kom en dreng mere :lol: Men han kan jo heller ikke sige så meget, for det var rent faktisk hans skyld i sin tid, at vi endte op med 6 dyr i stedet for 2 :fnis: Både Stig og Jannich glæder sig til de 3 drenge flytter hjem til os. Jeg er meget glad og taknemmelig for at jeg har så sød og forstående en mand :)

KariN

Mette: Det er da skønt at de også glæder sig til at der kommer godt gang i den derhjemme :D

i sin tid der smuglede jeg Cassiopeia med hjem og min farmor opdagede det først da jeg efter tre dage gik ned med lille bitte Cassie på armen og sagde "See lige hende her Farmor, er hun ikke bare helt fantastisk?" og ja godt nok var hun skeptisk, men så fik hun lige hele historien om hvordan Cassie var blevet valgt fra pga. af hendes brækkede ben og så kom beskytter trængen op i min farmor og selvfølgelig skulle jeg da beholde den stakkels lille pige *G* (Hvis hun virkelig havde sagt nej, var jeg flyttet i min egen lejlighed så jeg selv kunne bestemme og beholde min pige)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Sølvsten

Hold op hvor må du glæde dig Mette. De ser rigtige søde ud