Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Utegården klar för inflyttning!

Startet af Starshineferrets, 30. Maj 2011, kl. 20:07

Starshineferrets

I helgen gjorde jag färdigt utegården. Satte fast allt nät, säkrade och inredde!

Nu behövs bara lite mer inredning, mera ogräs, samt lite illrar!

På onsdag åker vi till landet och barnen flyttar in!

Från framsidan

Louise V

FUCK det ser godt nok FEDT ud  :D

Hvornår kommer i og laver mit  ;)

Så kan det bur jeg lige har malet og flyttet rundt på godt pakke sammen igen :fnis:

FerretParadise

Du har virkelig gjort et rigtig godt stykke arbejde.  :)
Jeg tror på, at dine dyr bliver meget glade for at være i dem, og jeg glæder mig rigtig meget til at se dem.  :)
Ann Hillerslev.

KariN

Hvor er det bare super godt lavet Sara!! Jeg er helt sikker på at dine dyr bliver super glade for det :)

Må jeg spørge hvad sådan et projekt ca. løber op i økonomisk?
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Starshineferrets

Tack så mycket!

Hur mycket det kostar vågar jag nog inte tänka på :P Men man kan väl säga som så att det hade vart betydligt billigare om vi inte hade hyrt in snickare och byggt allt själv, men ja, tiden räckte inte :(

Vi väntar fortfarande på fakturan på trä materialet och delar av nätet, så det vet jag faktiskt inte vad det kostar ännu.

Men snickarna kostade 10.000 sek, sedan hade jag köpt nät, skruv och vinkeljärn innan för ca 2000 sek kanske.

Och ja.. sen virke + mer nät då.

Som tur är var inredningen gratis ;)

lille_thor

Det er altså en mega Nice løbegård du har fået lavet der. Den ku jeg satme også godt bruge hvis jeg havde haft min egen have :)
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

Masa

Liesl sidder her og glor på skærmen, jeg synes hun er totalt misundelig...  :nej: Og det er jeg også  :-$

Sølvsten

KariN

Det er faktisk ikke så galt, slet ikke når man tænker på hvor glade dyrene bliver for det :)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Starshineferrets

nej det är sant. och tanken är at de ska hålla i måååånga år :D Utegården möjliggör även att jag kan genomföra mitt Examens jobb nästa år, och studera europeisk mink på Nordens Ark som ligger i närheten :D Så det är helt klart värt det, om det innebär att jag kan få arbeta med det jag vill i framtiden :D

Winther Ilderen