Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Paya's Crib ;) + Update og billeder :)

Startet af Dyrenørden, 31. Maj 2011, kl. 20:52

Dyrenørden

Først en update ;) Paya er blevet en stor dejlig ilder pige hun var ved dylle i Torsdags og blive vaccineret og chippet hvilket hun tog rigtig pænt uden skrig og bid :) Hun vejer nu 810 g så lille er hun ikke mere. Hun kunne være i min ene hånd da hun blev sat af her :)

Så lige et billede af hendes Crib ;) Jeg ved den ser rodet ud men hun bruger køjerne som trappe også :) Men skal have fundet en anden løsning og have lavet flere hylder desuden vil jeg koble hendes ferie bur til med et rør så det endnu større :)

og så et par billeder af hende :)

Så bliver det spændende og se om hun snart skal dele Crib'en med en anden ilder Skal kigge på en han på torsdag og samme dag skal jeg til ilder playdate med Paya hos hendes bror gustaf, hans madmor og ilder venner :) Paya er forresten blevet vild med at gå tur og kan efterhånden gå ture på 20 min med hende :)

Lenac

xoxo Malene <3

Dyrenørden

Lenac: Tak :) Hun er skøn og fik så meget ros ved dylle så er sååå stolt :)

lille_thor

Hun ser rigtig sød ud.  Kan være jeg når at se hende live oppe ved christina og jimmy når de skal passe hende
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

Minority ferrets

Uh sikke fin hun er :D glæder mig til at se hende og dig på torsdag :)
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

Dyrenørden

Lille_Thor: hehe. okay :)

Christina: Vi glæder os også til at se jer :)

Sølvsten

Louise V

Hvor ser hun skøn ud sikken en fin Crib hun har sig ;)

Shamua

Vh. Marianne

Dyrenørden

FerretParadise

Ann Hillerslev.

Dyrenørden