Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Sir Lancelot Alba Nunki <3

Startet af Shamua, 2. Juni 2011, kl. 11:09

Shamua

SÅ KOM HAN! Big Smile En af de der ildere, i den der farve, i den der pels jeg holder så meget af  :dans:

Min lille ny albino angora  <3

Navnet: Sir Lancelot var ridder ved Kong Arthurs hof. Alba betyder hvid på latin, og Nunki er en stjerne i mælkevejens bælte. Shy .. I daglig tale, Lancelot AKA Lance!! hehe

Lancelot er en rolig dreng og dog alligevel fart på. Han leger helt fantastisk og er total glad i låget! Og så mysser han allerede med sin mor  :-$
Sammenføringen med de andre ildere er gået rigtig godt. Dog er Venus stadig lidt bange for ham, men hun lader ham heldigvis være. Så det skal nok blive godt  :)

Her er lidt billeder af den lille fyr  :D

Jeg er såååå kær hjertet

Og så ville jeg tage lidt billeder af ham, men han synes det var sove tid.. Det resulterede i søde billeder  :fnis: hehe

Og så lige et billede af ham og hans bror. Vi var lige et smut forbi Bawa på vej hjem, fordi hun havde vestilt sodavand fra grænsen. Så skulle hun jo også se den bette ny  :) Det er ham til venstre

Håber i kan li billederne  :) Synes der er en vis lighed mellem ham og min første dreng Mikka  <3

Vh. Marianne

KariN

Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Ja jeg er jo bare helt tabt! Han simpelthen bare den smukkeste albinovaps :love: Hvis du blir træt af hamkan du sætte ham af på fyn :ja:

lille_thor

Åh han er simpelthen så nuttet.  Er ellers ikke så begejstret for albinoer,  men han er altså nuser :)
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

Lena og Peter

Ejjjj.. også et stort tillykke med ham her.. :love:

Jeg glæder mig rigtig meget til at se han rigtigt... han er bare så kær.. :)

Eliza

tillykke med ham han ser kær ud  :)
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Shamua

Mange tak :D Er super glad for ham!! Mit eneste "problem" er at han kun vil spise BARF.. Så nu må jeg lige i gang med at lære det igen. :P

Vh. Marianne

Eliza

du er velkommen til at spørge hvis du er i tvivl om noget, ikke at jeg er ekspert men kan da prøve at svare :)
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Lenac

xoxo Malene <3

Shamua

Tak for det Eliza, kan godt være jeg for brug for det :)

Og tak Lenac  :-$

Vh. Marianne

FerretParadise

Hvor ser han bare kær du, stort tillykke med ham.  :)
Ann Hillerslev.

Shamua

Vh. Marianne

Sølvsten

Se de poter! Hvor er han bare skøn, selv om albino ikke er min yndlings.

Optimus Ferrets

Åh! Bild 4 är bara underbar! Jag hoppas att du inte kommer på Classic Ferret för då tror jag kanske att du åker hem utan iller och att jag har en extra insmugglad under tröjan!

Shamua

Citat fra: Optimus Ferrets Dato  3. Juni 2011, kl. 10:25
Åh! Bild 4 är bara underbar! Jag hoppas att du inte kommer på Classic Ferret för då tror jag kanske att du åker hem utan iller och att jag har en extra insmugglad under tröjan!
Hehe, mange tak tror jeg nok :P Jep, vi kommer på Classic Ferrets og vi glæder os. Men du må altså ikke stjæle ham, kun til låns  :-$ - for han er min for evigt  :love:

Han var rigtig nem at tage billeder af fordi han var helt væk, så han var bare en klump hvid modeller voks :P hehe

Vh. Marianne