Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

De royale bøller 8 uger.

Startet af Dark Crystal Ferret, 2. Juni 2011, kl. 23:05

Dark Crystal Ferret

Så blev de 8 uger, de små rollinger.
Vi havde besøg af en fotograf som gerne ville prøve at tage et par billeder af dem.
Jeg fik billederne efter det og skulle selv redigerer dem..
Men fotografen, som også er en af Roberts gode venner havde aldrig tage billeder af 8 uger gamle ilder hvalpe før.
Han syndes det var vild vi kunne så så gode billeder af dem.. for det var skisme svært at få noget ordenligt.

Det lykkes dog. Og her er lidt af hvad vi fik..

Først alle 3..

Mailo Kessler Nightlight som er solgt.

Det her blev ikke så godt.. men jeg kunne ikke stå for det alligevel

Eliose Pretty Pearl som også har en sød mor der vendter på hende :dans:

Mariposa Diamond Star som endelig har fundet sig en ny mor. Og nu skal lære at tale norsk :fnis:

Og så lige det her.. syndes hun ser så dejlig bamse ud her.. umme :tvang:

Så det var lidt af dagens billeder. Der er mange endnu.. vi fik over 800 billeder :fnis:
Men jeg orker ikke at ordne dem alle sammen nu :P

PiaLyng

Hvor de bare fine :D!
Mariposa er stadig super fin at kigge på :$. sådan en mørk standard basse!

Julie Stuhr

Hvor er jeg glad for hun endelig har fundet en ny mor, så er jeg rolig igen og ikke så hvalpesyg ;)

Anne

lille_thor

Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

FerretParadise

De ser altså rigtig søde ud.  :)
Så kan det være at man kommer til at se din pige på de norske udstillinger.  ;)
Ann Hillerslev.

Lenac

wow hvor er de smukke... Jeg er bare totalt hvalpe-kuldret og det hjælper altså ikke at folk poster billeder af de dejligste små totter  :love: :love:
xoxo Malene <3

KariN

Sikke nogle gode billeder i har fået af dem alle tre :D De er bare rigtig fine de små bamser :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Louise V

Hold da op nogen smukke billeder :) er godt nok forelsket i det sidste billede :love:

Dark Crystal Ferret

Tusind tak alle sammen.

Ann: Jeg ved faktisk ikke hvor meget familien der skal have mariposa udstillier.. Men ved hun kommer en del på NIF ilderforum ;)
Men jeg håber da at vi ser lidt til hende til nogle udstillinger ja. Hun er en rigtig fin pige, hvis jeg selv skal sige det :-$

Ida

Dark Crystal Ferret

Tusind tak Tilde.. de var også glade for dig og kærsten  :lol:

Ida

Jamen, de var også noget af det sødeste. Hvis jeg ikke kunne beherske mig, så ville jeg have dem alle sammen. Puha, kan slet ikke tåle det, Maria! Siden jeg har besøgt dig, vil jeg have hvalpe, men så stor er min lejlighed så heller ikke  :nej:

Dark Crystal Ferret

Citat fra: tilde Dato  8. Juni 2011, kl. 19:48
Jamen, de var også noget af det sødeste. Hvis jeg ikke kunne beherske mig, så ville jeg have dem alle sammen. Puha, kan slet ikke tåle det, Maria! Siden jeg har besøgt dig, vil jeg have hvalpe, men så stor er min lejlighed så heller ikke  :nej:

:lol: :lol:
Tusind tak Tilde.. Jeg er glade for du syndes om dem  :)