Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Hvem skal have en hvalp i år ?

Startet af lille_thor, 3. Juni 2011, kl. 04:46

lussingen

Jeg har jo været skrevet op til hvalp i 3 år, og nu lykkedes det endelig for mig, så vi gør det med maner :fnis:
Vi skal have 3 hvalpe i år fra FerretParadise:

Handsome Butch Cassidy  <3
Hunky Jackson McKoy <3
Stunning Sundance Kid <3

Jeg kan slet ikke vente til de flytter hjem til os :dans:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

englefugl

jeg skal have en dejlig hvalp fra Hartmanns der hedder Fenris  :dans: han er meget mørk standard og en dejlig stor dreng og jeg skal hente ham fredag eller lørdag :D

og så i sommerferien på et tidspunkt skal jeg have en flot dreng fra polen, han er ikke en hvalp men et år gammel og så er han en eller anden speciel farve jeg ikke kan huske hvad hed, men det lød i retning af harlekin eller sådan noget og han lignede på en måde en silver på billederne, men det fik jeg at vide at han ikke var :D

Amazing Ferret

Jeg har allerede fået en hvalp fra Cille....Asta Mai Vifle, dagligt kaldet Mai

og så beholder jeg drengen Big Bang fra Yabba og så skal jeg have en tæve mere......højst sandsynlig fra Klorofylla og Dooley  :dans: :dans:

Sølvsten

Jeg har faktisk også fået mig en hvalp i år nemlig Asterix fra Amazing Ferret, han opfører sig ihvertfald som en dejlig hvalp.

Eliza

Englefugl: Harlekin er ikke en farve men et aftegn og den er sikkert silver med harlekin. Må jeg spørge hvorfor du skal have en der er så "gammel" fra polen?
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Amazing Ferret

1 år er da ikke gammelt  :fnis: og ja så hedder det silver harlekin. Men det kan jo være at i Polen de har andre farvebetegnelser

Louise V

Jeg skal ned og hente min dejlige hvalp på mandag  :love:

Han er fra: Dark Crystal Ferret
Han hedder: Dark Crystal Ferret Mailo Kessler Nightlight
Og han er: En utroligt SMUK Silver Angora dreng  <3

Vi er så spændte på at skulle have ham hjem og så får Fnug endelig en ny ven hun kan dele køjen med  <3 

Eliza

Citat fra: Amazing Ferret Dato  6. Juni 2011, kl. 13:22
1 år er da ikke gammelt  :fnis: og ja så hedder det silver harlekin. Men det kan jo være at i Polen de har andre farvebetegnelser

Nej et år er ikke gammelt, men det er nu de færreste der tager helt til polen for at købe en brugt ilder, for det er den vel i den alder. Så den er "gammel" fordi det ikke er en hvalp  ;)

Amazing Ferret

^^Jeg købte jo også Yabba som 1-årig og jeg ser det da bestemt ikke som gammelt eller brugt  :fnis: :fnis:

Eliza

Kan vi ikke stoppe det flueknepperi Erika.

Gammel fordi den IKKE er hvalp
Brugt fordi den har boet i et andet hjem så længe, blevet opdraget af andre mennesker og fået foder i en længere periode som jo sådan set kan være skadeligt på længere sigt. evt neutraliseret i en alder man ikke er enig i er godt osv.

Jeg kan til dels godt forstå du valgte at få yabba hjem for du skulle jo bruge hende til avl og der er nogle andre ting som spiller ind når man vælger dyr.

Nu var jeg bare nysgerrig hvorfor englefugl ville tage til polen og købe en ilder på 1år, der var ikke noget i om det er rigtigt eller forkert, det bestemmer hun jo selv  ;) en ilder på et år kan jo sagtens blive en skøn ilder

englefugl

han er ikke neutraliseret endnu :) og det er fordi at nogen jeg kender tager til polen og tager ham med for mig. Og han manglede et nyt hjem, så ville jeg gerne tilbyde ham det ;) Og tidligere ejer går meget op i dyrets bedste da de giver ham væk gratis til det rigtige hjem :D og de er opdrættere, så der er papirer med og det hele.

mette11

Citathan er ikke neutraliseret endnu  og det er fordi at nogen jeg kender tager til polen og tager ham med for mig. Og han manglede et nyt hjem, så ville jeg gerne tilbyde ham det  Og tidligere ejer går meget op i dyrets bedste da de giver ham væk gratis til det rigtige hjem  og de er opdrættere, så der er papirer med og det hele.
Dejligt...bare husk at hans pas og vacciner skal være i orden  ;)