Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Hvem skal have en hvalp i år ?

Startet af lille_thor, 3. Juni 2011, kl. 04:46

KariN

Lille_Thor:

Ikke fordi jeg skal blande mig.. Men det er da synd for hende at hun, når hun nu bor hos dig, sammen med dine ildere, så pludselig skal hjem til ham og bo alene i nogle dage? Det tror jeg altså vil forvirre den lille pige ret meget og det kan måske ende med at hun så pludselig ikke kan med dine ildere fordi hun er skrup forvirret i hovedet, fordi hun ikke kan finde ud af hvor hun hører til..
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

AlisVolatPropiis

Jeg er enig, jeg synes det er supersynd, en lille hvalp knytter sig meget til en flok, det er jo erstatningen for den tryghed de altid har kendt...
Og jeg synes ærligt talt ikke man kan bede et dyr om at indordne sig på den måde....enten så har man forholdende til at have dyret, ellers skal man bare ikke have det!

Mimse-mia

Ikk fordi jeg har noget imod thomas men hvorfor fanden skulle han så ha en hvalp hvis ikke han kan ha hende? det gir INGEN mening,  :nej:
Mia Baun og Zoey & Tonzer
D.I.P. Ozzy & Bellatrix Aka, Maiya
"The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated"
Mahatma Gandhi

Amazing Ferret

Citat fra: lille_thor Dato  3. Juni 2011, kl. 13:47
Er faktisk også selv skrevet op til en hvlap som jeg skal op og betale reservations gebyr på, i næste uge.
Han  hedder TF's Nidhug og vi ved ikke hlet endnu hva hans farve bliver men han er fra Tenzins Fritteri.
Han er som skabt til at bo hos mig med det navn hehe. ( som jer der er på min facebook jo ved, så hedder mit lille ilder hjem jo Valhalla Ferret Lille Thor) :)

Hmmmm fortalte du ikke mig at du ikke ville have mere end 3 ildere :o :o Det var måske bare en løgn

Mimse-mia

og hvorfor skal du ha en hvalp når du skulle af med dejlige williams bror?

Jeg har lige haft besøg af den dejlig tot i en uge og shit nemmere ildere har jeg aldrig mødt?? forstår det ikke
"The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated"
Mahatma Gandhi

lille_thor

Citat fra: Mimse-mia Dato  5. Juni 2011, kl. 19:12
og hvorfor skal du ha en hvalp når du skulle af med dejlige williams bror?

Jeg har lige haft besøg af den dejlig tot i en uge og shit nemmere ildere har jeg aldrig mødt?? forstår det ikke
Fenris var ikke nem hjemme ved mig. ham og jeg passede ikke særlig godt sammen, han bed efter mig næsten hver gang jeg ville tage ham op. Hjemme ved TC er der ingen problem med ham. han er blevet helt anderledes og han har det fantastisk hjemme hos hende. Og jeg ville heller ikke gå af med ham hvis det ikke var hende der ville have ham. men da hun er min meget gode veninde har jeg jo mulighed for at se ham når vi har tid til at ses. Han har kun en ilder ven at dele med der hjemme og de er bare super glade for hinanden.
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

Dark Crystal Ferret

Altså jeg har kun brugt ordert "Privat" når det har været en opdrætter jeg ikke kendte. Som med Oliver og Fiona, hvor jeg ikke vidste hvor de kom fra, dog at de ikke var købt i en dyrbutik.
Men ville have det lidt dårligt med hvis folk skrev en af vores hvalpe var fra en "privat" på sjælland. Også selvom de måske var jo et forum eller andet hvor folk ikke kendte os. Vi vil gerne have vores opdræt navn ind uanset om folk kender opdrættet eller ej. Har folk ikke et opdræt navn tilknyttet deres hvalpe så kan jeg måske lidt mere se det er ok at skrive privat, for skal man skrive ilderen kommer fra eks. ulla og knud på vestsjælland? så er det bedre at skrive privat syndes jeg.

Vi håber også på nogle hvalpe i år.. Men intet er helt sikkert da opdrætteren på den ene ville beholde den vi have skrevet os på, da den var den eneste i den farve hun fik.
Så ved ikke noget endnu om det. Og så er der også nogle kuld hvor vi skal vælge en ud, men de er ikke født endnu så ved ikke så meget endnu.  :P

Mimse-mia

og hvad så hvis du ikke passer med tendzins hvalp?
Mahatma Gandhi

Minority ferrets

Altså jeg bruger privat opdrætter når personen ikke har et opdrætternavn... Hende vi har seneste ilder fra har fx ikke et opdrætter navn :)

Jeg har fået de hvalpe jeg skal have i år :) willow fra januar, gustaf fra slutningen af januar og senest Joan Jett aka JJ fra marts :) de er de dejligste små hvapser med krudt i numsen <3
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

PiaLyng

Jeg siger selv Zukqu og Taro er fra privat - da de kommer fra en person der lavede et hyggekuld, men ikke befærder sig med andre ilderfolk som sådan. -Og ved ikke hvad jeg ellers skulle skrive :lol:

Og til det med ilderne - der er bare nogen ildere man ikke kan med.
Blomst (Jennys tidligere ildere- rip) var en virkelig modbydelig kælling over for mig.. Men så snart hun kom i hænderne på Jenny, var hun 100% anderledes..

Mimse-mia

pia det kan du ha ret i men nogle gange må man også gi tingene tid :) man kan jo sige det er noget andet når det er andres ildere, men ens egne arbejder man da i det mindste med
Mahatma Gandhi

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Man kan jo altså virkelig godt være uheldig at man bare ikek passer sammen! Sådan er det jo os i menneskeverdenen og så er det da bedre at dem der rent faktisk passer sammen får hinanden!
Det vilel da være det samme som hvis man blev sammen med en kæreste selvom man ikke kunne sammen(ikke helt) Men janår ilderen har det bedre andetsted kan det jo kun være bedre!

Om man giver op for let er jo svært at dømme udefra!

Tror faktisk at den ilder Pia skrev om var en hun havde købt af Jenny og så gik det ikek og hun blev afleveret tilbage!

Mimse-mia

AMT det kan jeg KUN gi dig ret i :) når ja dte er vidst rigtig det med blomst :) smukke pige,

men tror bare jeg lader det hvile for jeg kan se jeg ingen svar får fra TS :D Fortsat go aften
Mahatma Gandhi

Amazing Ferret

Citat fra: Mimse-mia Dato  5. Juni 2011, kl. 22:42
AMT det kan jeg KUN gi dig ret i :) når ja dte er vidst rigtig det med blomst :) smukke pige,

men tror bare jeg lader det hvile for jeg kan se jeg ingen svar får fra TS :D Fortsat go aften

Jeg får heller ikke noget svar på det jeg spurgte om  :o

lille_thor

Til jer der har kommenteret på det med thomas. Hun kommer ikke med ham hjem i flere dage.  Hun har været der hjemme en gang og der var mig og thor med.  Han kommer her hos mig hver dag og leger med hende og går tur med hende og putter med hende.  Thomas er min ex kæreste vi har ikke været kærester ib snart et år men vi har fundet ud af vi altså ikke kan undvære hinanden så det ender nok med vi finder sammen igen hvilket vi har talt om.  Og så flytter ham jo nok her hjem alligevel på et tidspunkt og hvis ikke jamen så skal lille irithas ikke flytte,  så overtager jeg hende.
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred