Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Emilys hvalpe - Liv og glade dage på gulvet.

Startet af Dark Crystal Ferret, 3. Juni 2011, kl. 22:36

Dark Crystal Ferret

Liv og Glade dage på gulvet.

Hvalpene har nu i et par dage fået lov at lege på vores gulv, både sammen med deres mor, eller med Tjalfe.
Jeg har taget lidt billeder af deres leg med Onkel Tjalfe i dag.. Og syndes jeg ville dele dem med jer.

Hvalpene ser virkelig op til onkel Tjalfe.. og følger ham i gåsegang alle vegne.

Ihh onkel, det er snyd når du kravler der op..

Krokodillen har altid været et must for hvalpene. Her er de to piger inde i hr. krokodilles mund.

Mailo elsker også hr krokodille. Shyyys mad – mormor vi leger gemmer og Eliose og Mariposa må ikke finde mig!!

Eliose

Øhh Mariposa.. der sidder en krokodille i din balle. Bare hvis du ikke var klar over det..

Øv Mailo.. nu har du dræbt rare gamle Hr. krokodille..

Mailo og Eliose leger med legetøj.. Eller kun Mailo.. Eliose fik kun lov at kigge på!

Lidt mere Eliose.. skønne pige!!

Lige et med Tjalfe.. hans øjne blev desværre ikke så gode.

Mailo pletskud

Mariposa pletskud

Og mit yndlings. Hun er altså bare så fin den tøz..

Mad – morfar var inde og lave computer for en dame. Men efter opgaven kom han ind og legede lidt med os.
Til slut lige lidt glad og over lykkelig mad – morfar og en lille pels tot kaldet Eliose

Louise V

De er simeplthen så søde  :love:
Og endnu engang skønne billeder,det killerhelt i maven jo :fnis:

FerretParadise

Hvor er de bare skønne.  :)
Der er ikke noget bedre end hvalpepotelyd hen over ens gulv.  <3

Hvor gamle er de nu?
Ann Hillerslev.

Lenac

xoxo Malene <3

Dark Crystal Ferret

Citat fra: FerretParadise Dato  4. Juni 2011, kl. 09:22
Hvor er de bare skønne.  :)
Der er ikke noget bedre end hvalpepotelyd hen over ens gulv.  <3

Hvor gamle er de nu?

De er 8 uger og 3 dage gamle :)

AlisVolatPropiis

Skønne skønne hvalpe Maria...virkelig smukke :D og jeg eeeeeeeeeeeelsker bare billederne med krokodillen :lol:

Shamua

Vh. Marianne

Dark Crystal Ferret

Tusind tak..
Jamen vi har ogås virkelig hygget os med dem.. de er så sjove for tiden, der sker jo noget hele tiden når man har sådan nogle små nogle i huset.

Ida

Bare at se billederne savner jeg helt at holde dem! De var simpelthen så søde! Gudskelov var de solgt, ellers så kom jeg hjem med flere ildere end jeg havde regnet med! :o

Dark Crystal Ferret

Citat fra: tilde Dato  6. Juni 2011, kl. 14:27
Bare at se billederne savner jeg helt at holde dem! De var simpelthen så søde! Gudskelov var de solgt, ellers så kom jeg hjem med flere ildere end jeg havde regnet med! :o

:lol: Ja du havde nær taget hele flokken + et par stykker af de voksne med dig under armen.. tror jeg må til at tjekke folks tasker inden de går hjem fremover :lol:
Der er mange der falder for dem for tiden.. Selv naboens søster, der ellers hverken kan lide hunde, katte eller andre dyr. Hun var også tilbøjelig til at sige de var søde dem her.
Selvom hun ikke ville røre ved dem overhovedet :lol:

SilverDragon

De er simpelthen for dejlige.. Det burde være forbudt at lægge sådanne billeder ud.. Nu bliver man jo helt forelsket.

Ida

Citat fra: Dark Crystal Ferret Dato  6. Juni 2011, kl. 16:01

:lol: Ja du havde nær taget hele flokken + et par stykker af de voksne med dig under armen.. tror jeg må til at tjekke folks tasker inden de går hjem fremover :lol:
Der er mange der falder for dem for tiden.. Selv naboens søster, der ellers hverken kan lide hunde, katte eller andre dyr. Hun var også tilbøjelig til at sige de var søde dem her.

Selvom jeg aldrig kunne finde på, ville det være smart måske at ligge nogle godbidder ned i tasken, så ilderne bliver fristet til at gå derned og så vupti - hov - så kommer de hjem til mig UDEN at jeg egentlig gjorde noget for det.... haha! De er simpelthen så dejlige. Håber, at jeg får lov til at se dem igen til det der træf. Lover jeg ikke tager andre ildere hjem end mine egne. Lover! :lol:
Vil forresten godt møde den person, som kan sige de ikke er søde fordi det tror jeg ingen kan gøre. Jo, min mor, men hun er også lidt af et sært tilfælde. Hun kan ikke lide nogen dyr.

Dark Crystal Ferret

Citat fra: tilde Dato  8. Juni 2011, kl. 20:58
Citat fra: Dark Crystal Ferret Dato  6. Juni 2011, kl. 16:01

Selvom jeg aldrig kunne finde på, ville det være smart måske at ligge nogle godbidder ned i tasken, så ilderne bliver fristet til at gå derned og så vupti - hov - så kommer de hjem til mig UDEN at jeg egentlig gjorde noget for det.... haha! De er simpelthen så dejlige. Håber, at jeg får lov til at se dem igen til det der træf. Lover jeg ikke tager andre ildere hjem end mine egne. Lover! :lol:
Vil forresten godt møde den person, som kan sige de ikke er søde fordi det tror jeg ingen kan gøre. Jo, min mor, men hun er også lidt af et sært tilfælde. Hun kan ikke lide nogen dyr.

:lol: :lol:
Jeg kan så fortælle jeg har folk, ink min svigermor og min egen mor som altid har godbidder med til dyrene når de kommer forbi. Og totterne elsker dem for dem.
Jeg tror også der er mulighed for du kan møde nogle af hvalpene her igen, måske også Fnugs (hvis der kommer nogle :P)
Eliose bor stadig her når vi holder træffet, så hun er der. Og vil bestemt tro Mailo og hans familie også dukker op.. Loooooouisseee???  :dans:

Ved bare ikke om jeg skal stole på om du hugger nogle?.. Du var tæt på sidst :lol: Men det var også unfair de sådan skulle falde i søvn i armene på jer og ligge og gøre sig dejlige.
Det gør det svært at være opdrætter når hvalpene ikke er lydige nok til ikke at fedte sig ind hos alt og alle, så man er ved at få ildernappet dem hver gang der er besøg.
Har to kontaktpersoner der også er ved at hugge dem med hver gang  :lol:

Men jo, kender et par stykker du kan spørge om ildere er søde.. Hvor de vil sige NEJ.
Min far, eller min farmor.. Eller faktisk.. hele min familie udover min mor og søster kan ikke lide dyrene. Det meste af Roberts familie kan dog lide dem, og hans nervø plager hans far synder og sammen for at få en Pixel hvalp. Han syndes Pixel ser sej ud med de blod røde øjne  :lol:
Men jo, største delen af min familie kan ikke lide ildere, og mener de ligner rotter. Og de kender altså kun mine dyr :fnis:
Kender så det dobbelte antal folk der kan lide dem, så det gør mig ikke noget særligt.. udover jeg ikke får besøg hjemme af nogen i min del af familien pga. jeg har totterne.
Det er så deres problem  :lol: --- de ved ikke hvad de går glip af  :love:

Ida

Jamen, du har opdraget de små totter godt, Maria, fordi jeg var ved at hæve hele min opsparing for at få dem med hjem. Åh, hvor var de søde. Har nu set mange hvalpe.... holdt mange hvalpe, men dine hvalpe var noget af det sødeste.... puha! <3
Men håber jeg kan komme til det der træf, så jeg kan møde de små totter igen. Og så kan du forresten også møde Olivia og Laura.