Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Paya og Marcel der leger :)

Startet af Dyrenørden, 8. Juni 2011, kl. 19:51

Dyrenørden

Igår fik Paya og Marcel så en riskasse og det er en stor succes derudover er de begyndt at lege rigtig godt med hinanden :) Og de har endda taget små lure sammen i Paya's bur :)

Så kom der en pakke med Ziwi peak foder og lidt legetøj men kuverten var nu det mest spændende syntes Marcel ;)

Denne gang er det Paya der tror hun er farlig ;)

Marcel  <3

Og så skal der leges!

Minority ferrets

Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

Dyrenørden

Tak :) Ligger du ikke de billeder ind fra da vi var på besøg? Eller sende dem til min mail?

Mimse-mia

Kæft nogle lækre basser du har dig :) <3
Mia Baun og Zoey & Tonzer
D.I.P. Ozzy & Bellatrix Aka, Maiya
"The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated"
Mahatma Gandhi

Dyrenørden

Malene

Super gode billeder! De ser ud til at have det sjovt :D
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Dyrenørden

Malene: Tak ja de hygger sig rigtigt :)

Dyrenørden

lille_thor

Åh hvor er det godt de er så glade for hinanden :)
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

Sølvsten

Jeg tror de skal kåres som forårets par!

Bawa

englefugl

de er super søde, og ser ud til at de er rigtig glade for hinanden :) og sikke da et smart legetøj du fik lavet til dem  :dans:

Jenny

Ej hvor er de altså bare skønne :D
Hilsen Jenina.

KariN

Jeg elsker at se billeder af ildere der leger sammen, man bliver i så godt humør af det :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Dyrenørden

Tak for alle kommentarene. Jeg svarer først nu da jeg ikke har haft adgang til en com :) Det går bare bedre og bedre med dem og de leger bedre sammen for hver dag der går og sover længere og længere tid med hinanden så tror måske allerede jeg vil forsøge at sætte dem sammen i samme bur i næste weekend :)