Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Så må jeg hellere præsenterer min nye pastel!

Startet af A_M_T >Team Unique Ferrets<, 10. Juni 2011, kl. 20:18

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Her er så min nye dejlige pasteldreng Lupus Lapis Lazuli :love:

Han er 10 uger og et par dage og er en ok stor dreng på 850g. Rigtig smuk, m. grønne øjne og et super dejligt sind! Han er simpelthen bare dejlig!

Beklager at kvaliteten ikke er helt i top, men en anden pastel her i hjemmet mente at mit kamera skulle en tur på gulvet så det virker ikke mere og jeg måtte grave et old gammel 5 mega pixels kamera frem!

Lena og Peter

Tillykke med din nye dag... Han ser rigtig fin ud..  :love:

Citat fra: ilderbanden Dato 10. Juni 2011, kl. 20:30
Tillykke med din nye dag... Han ser rigtig fin ud..  :love:

Tusind tak! Er simpelthen så glad for ham! Han er både sød og køn sys jeg!

englefugl

iiih hvor ser han dejlig ud :D jeg vil også have en pastel ;) og så med grønne øjne! han er virkelig flot!  :dans: hvor kommer han fra?

Citat fra: englefugl Dato 10. Juni 2011, kl. 21:01
iiih hvor ser han dejlig ud :D jeg vil også have en pastel ;) og så med grønne øjne! han er virkelig flot!  :dans: hvor kommer han fra?
Mange tak! Er os bare helt forelsket i ham selv! Jamen han kommer fra en privat opdrætter i Århus!

Her er et bileld hvor man kan se hans øje, det er det bedste jeg  har fået indtil nu, men det kamera her er os bare skod! Men man kan vidst lige ane det:

englefugl

Citat fra: englefugl Dato 10. Juni 2011, kl. 21:19
hehe :D det er en dygtig privatopdrætter så ;)

Jep det er hun i hvert fald! Og det bedste af det hele er at han bare har et godt sind! Man kan virkelig mærke at han har haft en god start på sit liv!

mette11

Tillykke med ham. Pasteller er bare så smukke  <3

Eliza

Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Citat fra: Eliza Dato 10. Juni 2011, kl. 21:45
Tillykke med ham  :) hvor er han fra?

Tak! Jamen han er fra en privatopdrætter(og jeg ved godt at i alle er privatpersoner;O)) Men fra en pige i Århus uden opdrætternavn eller noget fancy! men rigtig sød og har styr på det!

Dark Crystal Ferret

Tillykke med ham A_T_M - det var på tide du fik ham ind :fnis:
Han er virkelig sød, passer rigtig godt til dig vil jeg sige :fnis:
Og ja, de grønne øjne det er jeg næsten sikker på.. efter vi sad i flere timer os to og tjekkede det på alt verdens måder :lol:
Jeg håber snart jeg kan få den forret at tage lidt billeder af din nye smukke dreng  :love: Det kunne være sjovt ;)

Citat fra: Dark Crystal Ferret Dato 10. Juni 2011, kl. 21:53
Tillykke med ham A_T_M - det var på tide du fik ham ind :fnis:
Han er virkelig sød, passer rigtig godt til dig vil jeg sige :fnis:
Og ja, de grønne øjne det er jeg næsten sikker på.. efter vi sad i flere timer os to og tjekkede det på alt verdens måder :lol:
Jeg håber snart jeg kan få den forret at tage lidt billeder af din nye smukke dreng  :love: Det kunne være sjovt ;)

Mange tak Maria! Kan simpelthen bare blive ved med at fortælle hvor glad jeg er for ham! Han er bare SKØN!
Hehe ja det var ikek nemt at få frem, men er os ret sikker for havde ham ude i haven idag og kunne flere gange se det! Men er spændt på om det som du sagde evt. kunen blive lidt mere tydeligt med hans alder!

Og du skal i hvert fald være så velkommen til at tage billeder af ham! Ville bare være dejligt når nu mit eget kamera skulle dø! Morten sagde ellers idag at jeg måtte misbruge hans konto og købe et nyt fordi han ved hvor meget mit kamera betød for mig! men har det ikke så godt med at bruge hans penge så skal lige tykke på det!

Minority ferrets

Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

lille_thor

Ih kan godt forstå du er glad for ham :) hihi bliver et hyggeligt søskende træf hvis vi får tid at ses en dag alle 3 parter hehe :)
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred