Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Har fået ilder feber :(

Startet af Dyrenørden, 15. Juni 2011, kl. 19:25

Dyrenørden

Jep. Jeg kan simpelthen ikke lade være med at lure på alle de dejlige ildere der er til salg rundt omkring men jeg skal ikke have flere lige nu men men men måååske når jeg forhåbentligt snart flytter i lejlighed der kunne blive plads til en mere. En fra eller til gør jo ikke megen forskel veel? Marcell har ikke lige så meget krudt i måsen som Paya så måske en ilder mere vil kunne aflaste ham fra at være babysitter? Jeg synes det lyder som en god idé  :D Hvis altså jeg snart får en lejlighed. Men shhh min kæreste ved ikke noget om mine eventuelle planer ;) Heldigvis er min kæreste faldet pladask for Marcell selvom han ikke helt selv vil indrømmme det men det lyser ud af ham. Men ildere stinker jo meget! ;)

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Det er helt normalt det du lider af! Det tror jeg vi alle har prøvet!

Og det der med at sige en mere fra eller til gør ikke den store forskel kommer du os nok til sige til dig selv at par gange endnu! Sys jeg kan genkende den sætning :D

Amazing Ferret

Eliza

Det der med legekammerater har jeg også tænkt flere gange men har indset at det sjældent går helt som man planlægger for de er jo så forskellige  :)

Men argumentet at en mere gør ikke den store forskel virker perfekt i hvert fald herhjemm  :)
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Dyrenørden

Citat fra: A_M_T >Team Unique Ferrets< Dato 15. Juni 2011, kl. 19:32
Det er helt normalt det du lider af! Det tror jeg vi alle har prøvet!

Og det der med at sige en mere fra eller til gør ikke den store forskel kommer du os nok til sige til dig selv at par gange endnu! Sys jeg kan genkende den sætning :D

Hehe. frygter også det ikke er sidste gang jeg siger sådan!

Dyrenørden

Ildinitis. haha. jamen hvis det er det mine symptomer tyder på er det jo nok sådan er. Det må kæresten så bare acceptere  :lol:

Eliza: Ja og hvis man ikke selv tager lige den ilder jamen så risikere den at ende hos nogen der ikke kan tage sig af den og det dur jo ikke ;)

lussingen

Åhhh det kender jeg alt for godt :fnis:
Det er endnu aldrig lykkedes for mig, at ende med det antal dyr, som jeg til at starte med havde planlagt :lol:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Dyrenørden

Citat fra: lussingen Dato 15. Juni 2011, kl. 21:17
Det er endnu aldrig lykkedes for mig, at ende med det antal dyr, som jeg til at starte med havde planlagt :lol:

haha. tror sku ikke jeg var godt nok forberedt på at få ildere det var jo ikke meningen jeg skulle have mere end 2 ;) Hmm. men nr. 3 kommer muligvis om et par måneder når jeg er klar til det :)

lussingen

Citat fra: Dyrenørden Dato 15. Juni 2011, kl. 21:21

haha. tror sku ikke jeg var godt nok forberedt på at få ildere det var jo ikke meningen jeg skulle have mere end 2 ;) Hmm. men nr. 3 kommer muligvis om et par måneder når jeg er klar til det :)

Det var lige præcis det der skete for mig. Jeg havde en ilder til at starte med, så skulle han have en ven, og det købte vi så til ham. Derved havde vi så to ildere. Så langt så godt. Men den pige vi havde købt nr. 2 ilder af, havde 4 mere derhjemme, og for at gøre en meget lang historie kort, så endte de 4 også hos os. Så lige pludselig havde vi 6 :lol:
Vi har nu 4 tilbage af de oprindelige 6. Vi har været skrevet op til hvalp i 3 år, og i stedet for en dejlig hvalp, flytter der nu 3 stk ind. Så jeg kender alt til at det ikke går som præsten prædiker :fnis:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Dyrenørden

Citat fra: lussingen Dato 15. Juni 2011, kl. 21:56
Citat fra: Dyrenørden Dato 15. Juni 2011, kl. 21:21

Det var lige præcis det der skete for mig. Jeg havde en ilder til at starte med, så skulle han have en ven, og det købte vi så til ham. Derved havde vi så to ildere. Så langt så godt. Men den pige vi havde købt nr. 2 ilder af, havde 4 mere derhjemme, og for at gøre en meget lang historie kort, så endte de 4 også hos os. Så lige pludselig havde vi 6 :lol:
Vi har nu 4 tilbage af de oprindelige 6. Vi har været skrevet op til hvalp i 3 år, og i stedet for en dejlig hvalp, flytter der nu 3 stk ind. Så jeg kender alt til at det ikke går som præsten prædiker :fnis:

haha. alligevel noget af et spring fra 2 til 6. Min kæreste vil helt sikkert blive mopset hvis jeg lavede sådan et nummer ;)

ilderhjemmet

tjah og sådan endte vi med 10 dejlige ballademagere  <3
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

Shamua

Puha ja.. Ilderfeber.. Jeg skulle have 1 hvalp i år... Så skete der en kæmpe omvæltning i mit liv.. Nu kigger vi på nr. 4 .. i år :)

Vh. Marianne

Sølvsten

Det værste ved sygdommen ildinitis er at man aldrig kan slippe af med den igen og at ordet nej ikke kan udtales mere, når man taler om ildere

Eliza

Man kan træne sig selv i at stå imod, men det kræver øvelse øvelse øvelse..  :lol:
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

lussingen

Citat fra: Eliza Dato 16. Juni 2011, kl. 10:50
Man kan træne sig selv i at stå imod, men det kræver øvelse øvelse øvelse..  :lol:

Den disciplin behersker vi endnu ikke hjemme hos os :fnis: Men vi træner og træner :lol: