Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Lidt blandet + Update på dyrlæge besøg med Marcell

Startet af Dyrenørden, 16. Juni 2011, kl. 19:33

Dyrenørden

Hejsa Tosser

Idag har Marcell fået chip og vaccine hvilket han tog pænt men skide på dyrlægens bord det må man gerne når han er ond ;)
Han er sund og rask men er dog en lille prut af en han og være 1150 g vejer han. Vidste godt han var lille men det jo lige før jeg tror Paya bliver større end ham ;)

Og her lidt blandet af dem :)

Paya der stjæler og gemmer legetøj

Paya i baggrunden der er rigtig pjattet ;)

Og så en lille lur :)

Og så lidt billeder fra en dag udenfor hvor jeg havde tænkt mig de skulle plaske lidt i vand men det gad de ikke  :nej:

Båt båt herfra ;)

Louise V

Skønne billeder  :)

De ser rigtig søde ud og billede 4 er alt for godt ;)

Dyrenørden

hehe. ja hun ser rigtig fræk ud på det billede ;)

PiaLyng

Jeg synes ikke han er lille :-$ *kigger på 4 af sine han ildere, som ikke er meget større*.

Men hvor er de fine og godt han var sund og rask :D!

Sølvsten

AlisVolatPropiis

Jeg er helt fjollet med de to og dine billeder :D det ligner en mega og mini version af to ildere -så de er simpelthen så søde sammen, og så ses det bare de har rigtig meget ud af hinanden -selvom de sikkert også kan båttebande hinanden langt væk :lol:

skønt med dine to.... :D

Minority ferrets

Jeg har lige vejet mine i dag og jeg kan fortælle han ikke er en lille han! Vores marlon vejer 919 gram mens willow vejer 958 gram så her har den lille dame overhalet :P

Det er forøvrigt nogle rigtigt dejlige billeder
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

Dyrenørden

hehe. okay helt lille er han jo så ikke kan jeg forstå ;)

Alisvolatpropiis: hehe. det kun Marcell der bander hende væk hun er lidt hård ved ham i leg og han er for god af sig til at gøre noget ved det :)