Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Lidt billeder af de små.

Startet af lussingen, 26. Juni 2011, kl. 10:16

lussingen

Så lykkedes det mig at få taget lidt billeder af de 3 små banditter. Det er nu nemmest når de sover, hvilket man også vil kunne se på disse billeder :fnis:
Jeg beklager kvaliteten af billederne, det er mit åndsvage kamera der ikke yder de små retfærdighed.
Der er også nogle billeder, hvor Loke er sammen med hvalpene. Han lagde sig over og puttede med dem igår aftes, men 10 minutter efter mente han de skulle have nogle bank :S

Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Lena og Peter

Det er nogle rigtig dejlige billeder af dine 3 nye børn og Loke... Hvor er de bare dejlige.. <3

Louise V

Tillykke med dem  ;)

De er godt nok smukke allesammen  :love:

Shamua

De er så fine, dem alle sammen.. Tillykke med dem.. :)

Vh. Marianne

Eliza

Hvor er de søde og STORE  :o selvom han bankede dem efter billedet blev taget så ser de virkelig søde ud sammen  <3
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

lussingen

Tusind tak skal I have <3
De er simpelthen så søde og nemme, men for fanden hvor de dog spiser :lol:
Jeg ved ikke rigtig om jeg kan sige sammenføringen går godt :S Minnie kan være sammen med de små, men kommer de for tæt på hende, så skriger hun af dem. Loke gemmer sig mest, og når han ikke gør det, så enten putter han med hvalpene eller banker på dem :o
Speedy har mødt dem. Han er dog panisk angst for dem og forsøger at komme meget langt væk :fnis:
Inani har mødt dem nøjagtig 2 sekunder, hun mente de skulle dø, så var det samvær slut for denne gang. Jeg prøver at sammenføre dem fra torsdag, for der har jeg sommerferie.

Elisabeth: Jeg synes også de er store. Jeg har lige vejet dem i dag og fra i fredags har de taget 58 g, 39 g og 26 g på.  :dans:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

lille_thor

Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

Miliah

KariN

De ligner 3 ballademagere :lol:

Så er der godt gang i hytten derhjemme med de tre Banditter :D

Stort tillykke med dem :)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

lussingen

Citat fra: KariN Dato 28. Juni 2011, kl. 10:44
De ligner 3 ballademagere :lol:

Så er der godt gang i hytten derhjemme med de tre Banditter :D

Stort tillykke med dem :)

Tusind tak Karina :)
Jeg vil sige, at det er de sødeste og dejligste ballademagere jeg nogensinde har set <3
Der er godt gang i hytten. Jeg føler faktisk at Stig og jeg er blevet forældre til trillinger. Vi kommer sent i seng, bliver vækket om natten, står tidligt op, tænker meget i mad, tørrer lort op og leger med de små :lol: Det er en fantastisk tid og vi er alle så glade for dem <3

mette11

De ser virkelig søde ud... :) Men du må altså ønske dig et nyt kamera, så billederne også bliver flotte! Det kan du skrive på ønskesedlen sammen med et kørekort!  :P