Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Ilderbandens legesyge bøller

Startet af Lena og Peter, 28. Juni 2011, kl. 21:43

Lena og Peter

Så blev de 9 uger og vi har valgt at vise billeder af det de holder allermest af... Nemlig at lege i løbegården.
Nu flytter de første jo snart hjemmefra, så vi synes det var der vi skulle vise de sidste billeder af dem allesammen samlet.

Seti med de skønneste blå øjne..  <3

Den smukke Keeto..   <3

Og så en håndfuld albinoer...  :P

Og så lige det sidste af en isbjørn og en tiger...  :P

Stephanie

Bawa

Hvor er det bare nogle søde billeder. Kan godt li det andet sidste.
Der er bare et eller andet over den bunke 'binoer dér! :)

Starshineferrets

Härliga bilder <3 Aldrig sett så blå ögon som Seti har tror jag!

Lena og Peter

Mange tak skal I have.. De er bare blevet rigtig glade for at lege ude i løbegården.

Citat fra: Starshineferrets Dato 28. Juni 2011, kl. 22:16
Härliga bilder <3 Aldrig sett så blå ögon som Seti har tror jag!

Kan så fortælle dig, at Ramses havde de samme skønne øjne da han var hvalp.. :love: .. Når nu de ville arve han farve er det da dejlige at Seti kunne arve hans øjnfarve..  ;)

lussingen

Hvor er de bare søde og skønne, og hvor er de heldige at de har så pragtfulde omgivelser at tumle rundt i  :)
Søde søde hvalpe <3
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Dark Crystal Ferret

Peter.. Ramses har da vel stadig skønne øjne hva´ :P  :fnis: (psssssstt Anilla havde også meget blå øjne i det kuld 8))
De er virkelig smukke. som jeg skrev et andet sted, så er jeg vild med de der små safir blå øjne Seti har.
De er lige så mørke som den Mariposa går med lige nu. De er bare sååå flot syndes jeg <3
De er virkelig fine alle samme Peter. Tak for kigget endnu engang  :)

Miliah

AlisVolatPropiis

Skønne hvalpe :D

Mener de skifter farve....fra blå :) det gjorde thlayli i hvert fald...Thlayli havde de sygeste blå øjne som hvalp....nu er de grønne :)

Lena og Peter

Mange tak skal I have alle sammen...

Ramses øjne er ikke blå længre... De er vel, nærmest som Trine skriver, blev grønne med en masse stjerne i... hehe  men de er stadigvæk skønne. Han er bare en skøn dreng.  <3

Shamua

Jeg kan godt lide Vanilla kravler på kosten.. Betyder det hun har lært at gøre rent? .. Kan hun svinge kosten herhjemme for mig? :D

Vh. Marianne

Cille

Jeg synes stadig det for galt de ikke får mad, og må æde træet :lol:

lille_thor

Aww hvor er de fine. Det ser ud til de har en rigtig god legeplads der.
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

FerretParadise

Barlow siger: Det er ikke fair, jeg vil også ha sådan en legeplads. Dumme dumme madmor...  Jeg vil ned og banke alle de der gule tingester... :P
Ann Hillerslev.

Eliza

Hvor er de herlige  :) Super fedt med billeder fra løbegården  ;)
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.