Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Lidt af både de store og de små

Startet af lussingen, 29. Juni 2011, kl. 20:12

lussingen

Gamle Minnie-pige er vist blevet små-senil, hun kan ikke huske at hun aldrig har spist kød før :S

Uhmmmm det er bare for lækkert det her :dans:

Hallo dame :X Du har hugget min mus :X

Suk suk og atter suk... Hvornår tager de der små rollinger hjem igen??

Shit... Han ligger der endnu :o

Mon han skrider hvis jeg nu ser farlig ud??

Arggggg han sender mig dræberblikket :S

Stakkels mig, hvad er jeg dog blevet belemret med??
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

mette11

Hvor ser Loke dog bare lidende ud... :fnis:

KariN

Sikke en sød billed serie :D stakkels Loke altså :lol:

(han må godt flytte til Rødovre hvis han trænger til en pause fra banditterne) ;)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

lussingen

:) I følge Loke har han det ultra hårdt i øjeblikket ;) Der er hele 3 små banditter at holde øje med og banke på, og det er godt nok meget selv for en Loke :fnis:

Karina: jeg er sikker på Loke gerne vil en tur til Rødovre. Han stiller dog ret store krav til både med-ildere og mennesker. De skal helst danse efter hans pibe, så har han det bedst :lol:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

lille_thor

Nej hvor er de søde alle sammen. Hehe ret sjovt det med minni.
Hva er der med lokes hale ?
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

lussingen

Citat fra: lille_thor Dato 29. Juni 2011, kl. 20:45
Nej hvor er de søde alle sammen. Hehe ret sjovt det med minni.
Hva er der med lokes hale ?

Ja, det er lidt sjovt at Minnie er begyndt at spise kød, det har hun ALDRIG gjort før, og hun er 5 år nu :lol:

Øhhh ja, Lokes hale... Det har været et emne flere gange her inde :fnis: Det startede som en fedthale, men så faldt alle hårene pludselig af. Han har været til dyrlæge mange gange og er bl.a. blevet scannet, for at se om det var kræft, hvilket det ikke var. Der er også blevet taget blodprøver, men heller ikke de viste noget.
Der er ikke rigtig nogen der ved, hvorfor Loke har anlagt sig dette "nøgenlook" 8)

mette11

Hvor er Lokes hale-toupe blevet af??  :P :P :P

lussingen

Citat fra: mette11 Dato 29. Juni 2011, kl. 21:07
Hvor er Lokes hale-toupe blevet af??  :P :P :P

:lol: :lol: Han har slidt den op, så jeg må igang med en ny produktion :fnis:

Han får dog stadig solcreme på halen når han er udenfor :-$

KariN

Citat fra: lussingen Dato 29. Juni 2011, kl. 20:39Karina: jeg er sikker på Loke gerne vil en tur til Rødovre. Han stiller dog ret store krav til både med-ildere og mennesker. De skal helst danse efter hans pibe, så har han det bedst :lol:

Jamen det er jo ikke meget anderledes end mine forkælede og forvente kræ, så send du ham bare herhjem :lol:
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Eliza

Stakkels Loke  ;) Vil så lige sige at han godt må få noget hår på den hale snart for det ser ud til at Envy er begyndt at smide pelsen på halen for at ligne ham  :lol:

Minnie har da bare lært hvad rigtig mad er   :fnis:

Total go billedserie..
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

lussingen

Citat fra: Eliza Dato 29. Juni 2011, kl. 22:30
Stakkels Loke  ;) Vil så lige sige at han godt må få noget hår på den hale snart for det ser ud til at Envy er begyndt at smide pelsen på halen for at ligne ham  :lol:

Total go billedserie..

Ja, Minnie er langt om længe begyndt at forstå at ildere godt kan spise kød, det var også på tide :fnis:

Jamen Elisabeth, du ved godt at kærester der har været sammen længe, de begynder ofte at ligne hinanden, så Envy er bare begyndt at tillægge sig Loke-looket :lol:

Eliza

Citat fra: lussingen Dato 30. Juni 2011, kl. 07:21
Citat fra: Eliza Dato 29. Juni 2011, kl. 22:30

Total go billedserie..

Ja, Minnie er langt om længe begyndt at forstå at ildere godt kan spise kød, det var også på tide :fnis:

Jamen Elisabeth, du ved godt at kærester der har været sammen længe, de begynder ofte at ligne hinanden, så Envy er bare begyndt at tillægge sig Loke-looket :lol:

Jamen jeg synes virkelig godt det måtte være omvendt  :S
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.