Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Lidt Blandet af Paya og Marcel :)

Startet af Dyrenørden, 3. Juli 2011, kl. 20:40

Dyrenørden

Først lidt blandet :)

Så kommer der lidt fra idag. Men først skal kræene vækkes :)

Marcel begynder at vågne :)

Så er Marcel vågen men Paya er ikke helt tilfreds med at blive vækket af en blitz så hun bliver liggende lidt endnu ;)

Men Marcel er kommet op og så skal der leges :)

Så lidt fra en tur på legepladsen :)

Og så lidt billeder af Marcel fra da jeg lige fik ham. Håber i kan se forskellen og se hvor flot han er blevet :) Han er blevet mørkere og finere i pelsen og så er hans maske også blevet helt mørk :)

Det var så lidt spam herfra ;)

FerretParadise

Sikke nogle hyggelige billeder, de ser da virkelig ud til at nyde livet.  :)

Og jeg kan virkelig godt se forskel på Marcel før og nu, hold da op.
Ann Hillerslev.

Dyrenørden

Ja det helt vildt. Da jeg selv lige kom til at se billederne og sammenligne kunne jeg næsten ikke tro det. Og det kun på en måned :)

Minority ferrets

Ja han ser ud til at have det super godt :D dejlige billeder af de små banditter ^^
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

Dyrenørden

Tak :) Jeg tror ikke han brokker sig :) Han har haft noget stereo typ adfærd ved tidligere ejer tror jeg. For når jeg sætter ham ind i buret mens jeg rydder op og støvsuger så render han uafbrudt frem og tilbage det samme sted i buret :( Er glad for jeg købte ham han er en helt fantastisk ilder ikke en eneste gang har han bidt eller lavet ballade :) Udover at stjæle en tandbørste og have et par uheld :) Men så fik han da selv børstet tænder ;)

KariN

Hvor er det nogle dejlige billeder :) De ser virkelig ud til at nyde hinanden.. Hvor er det altså skønt at se, to ildere der ikke havde de bedste forudsætninger, bare har fået et super dejligt liv hos dig :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Dyrenørden

Karin: Tak :) Og ja de er rigtig glade for hinanden :) Er glad for det gik så nemt at føre dem sammen nu jeg ikke har så meget erfaring :)

KariN

Citat fra: Dyrenørden Dato  5. Juli 2011, kl. 11:50
Karin: Tak :) Og ja de er rigtig glade for hinanden :) Er glad for det gik så nemt at føre dem sammen nu jeg ikke har så meget erfaring :)

Det kan jeg godt forstå, sammenførring er ikke altid lige morsomt, så det er skønt når de bare kan enes :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

lille_thor

Sikke nogle skønne billeder, hvor er de skønne sammen :)
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

Dyrenørden

Karin: Nej læste om dexter og oliver herinde mener det var det de hed. Det gik vidst ret voldsomt for sig var så nervøs for det skulle gå sådan :)

Lille-thor: Tak :)