Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Lucifers forandring - fra plucifer til sir pluder

Startet af Minority ferrets, 6. Juli 2011, kl. 11:40

Minority ferrets

Ja som overskriften siger så er der sket en lille forandring med Lucifer :D Han har altid været en stor dreng, men i vinters var det helt slemt!! Her i foråret er den helt store forandring så sket :) Lucifer har tabt sig fra 2300 gram til nu at veje 1340 gram :D
Dette er ikke sket pga sygdom, men fordi han får meget motion, altså mange gåture, og så har han vel smidt sit hvalpefedt :P Desuden er han holdt op med at være madagressiv og han overspiser heller ikke længere. Det har været ret slemt med at grovæde. Lucifers bror, Ozzy som bor ved min veninde, har spist så voldsomt at han nogle gange har kastet op :/ Vi har også skåret ned på godbidderne da vi lige som så hvordan hans vægt øgedes. Vi gik derfor fra at rose ham med mad og han fik i stedet et pivedyr som han bare er rigtig glad for når han har gjort noget rigtig godt :D det har virkelig været fedt at se det virkede <3

men her er lidt billeder af ham:

Og sådan ser han så ud nu :D

Dette store vægttab har resulteret i at han har alt for meget hud! Hvilket ser skide sjovt ud :P Men han er sgu stadig en dejlig bamse <3
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Han ser altså bare rigtigt godt ud nu!!! Han ser meget mere harmonisk ud, sys jeg!

Minority ferrets

Ja det gør han Anna :) Men jeg savner nu nogle gange min fede, "knap så atletiske og kan ikke komme op nogle steder" Plucifer :P han kan komme op alle steder nu hehe... Men spøg til side, han er helt sikkert mere sund nu! han sover også mindre og leger meget mere ^^ Så det er bare skide dejligt <3
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3

Shamua

Vh. Marianne

Dyrenørden

Hold da op en forandring ! Han er super smuk nu :)

Soelberg`s SUN ferret

ja han er blevet rigtig fin ham Sir Pludder  :fnis:  <3  <3

Anne

Chanette

Hold da helt op....  8) Det er godt nok en kæmpe forskel..... En rigtig smukkert....  <3

Minority ferrets

Tak tak alle sammen :D nu kan vi deltage på dooking uden skam hahaha... :P
Christina og Jimmy

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: Minority ferrets Dato  6. Juli 2011, kl. 16:40
Tak tak alle sammen :D nu kan vi deltage på dooking uden skam hahaha... :P

Søde i kan være stolte over alle jeres dyr! De har det så godt og er er heldige med SÅ gode madforældre som jer!

Minority ferrets

Christina og Jimmy

Eliza

kømpe forandring må man sige  :o men han må da nyde at kunne mange flere ting nu han ikke er så stor..
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Minority ferrets

Ja både lucifer og hans bror nyder de nu kan hoppe rundt og lege dagen lang ^^ deres vægt har fulgtes ad og da de blev brunstige tog de bare vildt meget på, men da vi fik styr på hvordan deres stofskifte er i forhold til fedme gik det stærkt og de har det bare super godt! :)
Christina og Jimmy

KariN

Det klæder ham godt nok at han har smidt det overflødige vægt :D

Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Mimse-mia

HAHAHA Simon siger han lignede en PANDS XD

Men ja de er virkelig blevet dejlige efter deres vægttab og så slipper man for tis på maven XD

Dejlige drenge
Mia Baun og Zoey & Tonzer
D.I.P. Ozzy & Bellatrix Aka, Maiya
"The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated"
Mahatma Gandhi