Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Catli og Torne Tøsen

Startet af Eliza, 7. Juli 2011, kl. 14:41

Eliza

I skal da lige se lidt flere billeder af de to dejlige piger som jo blev ti uger i mandags. De fik deres vaccine igår og var bare så dygtige. Det er virkelig nogle dejlige og lette hvalpe, eller Catli er ikke altid helt let for hun kan virkelig komme mange steder  :lol: De spiser og sover i løbegården her i starten, men frygter lidt at der ikke går længe før hun finder ud af at komme ud af den  :S Hendes søster derimod har kun lige lært at springe ned fra sofaen men kan ikke engang komme op i den selv  :lol:

Catli

Catli igen  ;)

Catli på første tur med sele

Torne Tøsen som hun bliver kaldt  ;)

Torne Tøsen

Torne Tøsen igen  :)

Jeg er lidt ked af jeg ikke kan tage billeder af dem som virkelig viser hvor smukke de er  :(
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

lussingen

De er bare så smukke de to piger <3
Man må sige det er meget fremmelige hvalpe, jeg passer jo dyr for Ann og her er så 6 hvalpe. De kan komme op alle vegne og de kravler lystigt op af mine ben. Så man skal virkelig se sig for :lol:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Jeg sys sagtens man kan se hvor smukke de er! De ser MEGET lækre ud!

Dejlige piger :love:

Chanette

Man kan sagtens se hvor smukke de er...  :) De er godt nok dejlige.... Tillykke med de små vapser...  :ja:

FerretParadise

Ih der er jo min to dejlige tøser.  :) <3
Ann Hillerslev.

mette11

Eliza

Citat fra: Chanette Dato  7. Juli 2011, kl. 19:55
Man kan sagtens se hvor smukke de er...  :) De er godt nok dejlige.... Tillykke med de små vapser...  :ja:

Det er kun Catli der er min  ;) hendes søster skal til frankrig når hun er gammel nok  :)

Chanette

Det er osse rigtigt....  :-$ Pinligt, det havde jeg jo læst om.... Tillykke med den smukke Vaps... :dans:

Shamua

Jeg synes bare Torne tøsen er rigtig smuk! Suk suk!

Vh. Marianne

Cille

Fine billeder..en skam det sidste var uskarp

Lena og Peter

De er nogle dejlige tøser begge to... <3

Eliza

Citat fra: Cille Dato  7. Juli 2011, kl. 22:27
Fine billeder..en skam det sidste var uskarp

ved det godt, men synes bare det var så sødt af hende så det måtte med  :)