Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Nogle sommerbilleder med dejlige Aysiha

Startet af Ida, 17. Juli 2011, kl. 01:09

Ida

Hej alle sammen.

Her er nogle billeder af min nyeste ilder af tre, Aysiha. Jeg er virkelig glad for hende. Hun er virkelig en lækkerbisken. Hun er faldet godt til hjemme hos mig og hun er blevet rigtig morglad forstået på den måde, at hun går efter mig og vil gerne sidde og nusse med mig, specielt hvis jeg spiser mad selvfølgelig.
Jeg lærer hende at gå tur og først var hun en smule usikker og ville ligge på mine fødder hvilket ikke var særligt optimalt når vi skulle gå, men nu løber hun afsted og jeg skal anskaffe mig længere snore, fordi hun hiver i mig som en gal for at komme afsted. Det er virkelig uvant for mig, at se hende sådan, fordi jeg har kun set Aysiha løbe, når hun kan høre poser der rasler fordi det betyder at der kommer mad.

Fortæl mig lige.... Er hun ikke lækker? Ej, altså!

Hun er simpelthen sådan en puttegris.

Men hun mister tit fokus..... Var det en kat?

Da min kæreste så dette billede spurgte han forskrækket, "HVAD ER DET? EN SNEGL?"..... Nej, det er en tunge....

Et af de bedste billeder jeg har pt af hende.

Et billede så man kan se hele smukke Aysiha. Hun har spist godt siden hun er kommet hjem til mig. Hun vejede ca. 850 g. og vejer nu over et kilo. Stor pige.

Og så et billede hvor man ser hende ved siden.... Og så Aysihas bebrejdende blik over, at jeg bliver ved med at tage billeder af hende.

Aysiha når hun endelig får lov til at være i fred fra mig.

Aysiha på eventyr.... Når vi er ude og gå tur, så er Aysiha begyndt at løbe en smule af ren og skær glæde over at være ude og opleve alle mulige nye ting, men så.....

Har hun også lært, at det kan være en smule udmattende, så går det med en lille lur.

Tilde. Der kommer flere billeder, også af Laura og Olivia. Jeg har først fundet ud af hvordan man sætter billeder ind nu.  :D :lol:

Shamua

Vh. Marianne

Dark Crystal Ferret

Hun er godt nok smuk :love:
Og elsker bare hendes ansigt - hun minder så meget om sin far også <3

Dyrenørden

Lena og Peter

Nogle rigtig dejlige billeder af søster... Jeg glæder mig til at se hende på Petfoods... :dans:

Ida

Citat fra: Dark Crystal Ferret Dato 17. Juli 2011, kl. 13:17
Ja. Jeg har jo set billeder af William og hun er jo en tro kopi af ham. Og det elsker jeg fordi han var godt nok også en smuk ilder:)
Elsker at se billeder af ham fordi aysiha ligner ham så meget. Det er dejligt at vide hvor hun har sine smukke træk fra <3.

Dark Crystal Ferret

Citat fra: tilde Dato 17. Juli 2011, kl. 19:46
Ja. Jeg har jo set billeder af William og hun er jo en tro kopi af ham. Og det elsker jeg fordi han var godt nok også en smuk ilder:)
Elsker at se billeder af ham fordi aysiha ligner ham så meget. Det er dejligt at vide hvor hun har sine smukke træk fra <3.

Du er så sød Tilde - det varmede virkelig mit hjerte <3 Får helt tåre i øjnene nu :-$
Jamen han var bestemt også en dejlige bamse dreng ham William. vi savner ham helt enormt stadigvæk.
Og jeg er glad for der trods alt går nogle Willy kloner rundt der ude som kan minde mig lidt om ham.
Tusind tak igen.. du reddet lige en ellers totalt øv dag for mig her..

KariN

Hun er en rigtig køn pige, dejligt at hun er begyndt at nyde at komme med ud og går tur :)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Ida

Citat fra: Dark Crystal Ferret Dato 17. Juli 2011, kl. 21:48
Citat fra: tilde Dato 17. Juli 2011, kl. 19:46

Du er så sød Tilde - det varmede virkelig mit hjerte <3 Får helt tåre i øjnene nu :-$
Jamen han var bestemt også en dejlige bamse dreng ham William. vi savner ham helt enormt stadigvæk.
Og jeg er glad for der trods alt går nogle Willy kloner rundt der ude som kan minde mig lidt om ham.
Tusind tak igen.. du reddet lige en ellers totalt øv dag for mig her..

Nårh hvor er du sød maria. Før jeg lærte dig af kende og aysiha så så jeg en video med ham herinde og jeg kunne straks genkende ham i aysiha. Han var en virkelig smuk ilder og jeg ved godt hvor ondt det har gjort at miste ham, men i det mindste så lever noget af ham videre og aysiha ligner ham utroligt meget i ansigtet.

Ida

Citat fra: KariN Dato 17. Juli 2011, kl. 22:05
Hun er en rigtig køn pige, dejligt at hun er begyndt at nyde at komme med ud og går tur :)
Ja. Det tog jo et stykke tid da hun helst ville ligge ovenpå mine fødder, men jeg synes ikke hun skulle gå glip af det og nu er hun faktisk vild med det og utrolig god til at gå tur med selv mine andre piger som altid har gået tur begynder at være dem der virker som om de ikke går tur særlig tit. Aysiha følger så pænt med en.... Eller hun er ret tit ved at få mig til at snuble over hende fordi hun elsker at løbe imellem mine ben eller totalt ændre kurs uden varsel så jeg er ved at træde på hende, men jeg tager det som en oplevelse.

AlisVolatPropiis

KariN

Jeg har også en ilder der løber imellem ens ben, han gør det også herhjemme, så ja man lærer hurtigt at gå forsigtigt så de ikke kommer tilskade :)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Ida

Citat fra: KariN Dato 18. Juli 2011, kl. 19:08
Jeg har også en ilder der løber imellem ens ben, han gør det også herhjemme, så ja man lærer hurtigt at gå forsigtigt så de ikke kommer tilskade :)
Jeg fik lært det på den hårde måde herhjemme. Man skal jo se hvor man går ellers stiller de sig foran en og jeg er hele tiden ved at falde over dem eller træde på dem.... Og bliver så ked af det hvis jeg kommer til at træde på dem. Hvilket ikke sker mere siden jeg er blevet mere opmærksom.
Det er ligesom hvis man åbner skabe, køleskab så er de der med det samme og på et tidspunkt glemte jeg at holde øje om der var en ilder der måske havde kravlet ind og lidt efter kunne jeg pludselig høre noget rasle inde i skabet og jo skam, hvad finder jeg? En af ilderne der er godt i gang med at spise sit foder fra posen.

Dark Crystal Ferret

Citat fra: tilde Dato 18. Juli 2011, kl. 20:51
Citat fra: KariN Dato 18. Juli 2011, kl. 19:08
Jeg fik lært det på den hårde måde herhjemme. Man skal jo se hvor man går ellers stiller de sig foran en og jeg er hele tiden ved at falde over dem eller træde på dem.... Og bliver så ked af det hvis jeg kommer til at træde på dem. Hvilket ikke sker mere siden jeg er blevet mere opmærksom.
Det er ligesom hvis man åbner skabe, køleskab så er de der med det samme og på et tidspunkt glemte jeg at holde øje om der var en ilder der måske havde kravlet ind og lidt efter kunne jeg pludselig høre noget rasle inde i skabet og jo skam, hvad finder jeg? En af ilderne der er godt i gang med at spise sit foder fra posen.

Faktisk har jeg lagt mærke til at folk der har ilder hurtigt får en særlig gang, hvor man nærmest slæber fodderne foran sig. For ja, de små totter løber jo konstant rundt omkring dig og ud foran dig. Robert har fået den "gang" også nu :lol:

Hos os er det især Mariposa der gør den der for tiden, især på mig!! Vi kalder hende Klister for sjov, fordi hun klister op af mig hele tiden og kravler eller hopper op til os konstant. Mere morsyg ilder skal man lede længe efter  :fnis: -- bare ikke så godt når jeg jo faktisk skal sælge hende og er næsten lige så forelsket i hende som hun er i mig  :X
Men hun er altså for sød.. og hun bruger mig som klatretræ hele tiden eller bygger rede i mit hår :fnis: . Og vi er også hele tiden ved at jokke på hende hende fordi hun skal kaste sig op af os eller angribe vores ben når vi går :fnis:

Shamua

Ja, man skal sku passe på med de hurtigere ildere. Venus er blevet trådt på, fordi hun pludselig befandt sig under tokes fod. Hun kom slemt tilskade :/ hun forstuede en skulder... så vi har også lært at gå langsomt herhjemme :P

Vh. Marianne