Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Billeder af store og små

Startet af lussingen, 23. Juli 2011, kl. 09:52

lussingen

Jeg har her til morgen forsøgt at tage lidt billeder af vores dyr, det er altså ikke helt nemt :fnis:

Her er først lidt af Handsome Butch Cassidy of FerretParadise (Cassi)
Han er en sød og god dreng, der ind i mellem hopper lidt med på Jacksons bølletendenser :fnis:

Så kommer vi til Hunky Jackson McKoy of FerretParadise.
En rigtig bølle-bandit, men en meget sød en af slagsen. Jackson er hvalpen, der liiiiige skal se om han kan slippe afsted med det han ikke må :fnis:

Den sidste af hvalpene er Stunning Sundance Kid of FerretParadise.
Han er den blideste og mildeste af drengene. Han er ligeledes den største. Han er god som dagen er lang, dog er han ikke sød ved Loke-langben 8)

Så er der vores ynglingskælling Inani. Hun mener det er meget overvurderet det der hvalpe-show vi har gang i  :lol:

Her er Speedy, den mest sære og skøre ilderdreng vi kender. Han er ikke glad for andre mennesker end sin madmor, han mener man godt må bide i gæsterne :S

Og til sidst Loke-langben. Han er en mild og god dreng, dog synes han hvalpene skal have nogle bank :fnis: De er dog så store at de banker tilbage. Loke spørger Ann om drengene ikke snart skal retur til hende?? 8)

Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Eliza

skønne billeder og hvor er drengene blevet store at se på  :) nu ligner de jo efterhånden voksne ildere (drengene har hele tiden været lidt bagud synes jeg  :lol: )

Jeg glæder mig til at møde dem igen til nogle legedates  ;)
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

FerretParadise

Sikke en sjov pels Inani har.  :lol:
Loke: Det må du tale med din madmor om, men jeg tror hun vil sige NEJ..
Så du kan lige så godt blive gode venner med dem, for de bliver hvor de er...

Dejligt med nogle billeder af dine dyr.  :)
Ann Hillerslev.

lussingen

Citat fra: Eliza Dato 23. Juli 2011, kl. 09:57
skønne billeder og hvor er drengene blevet store at se på  :) nu ligner de jo efterhånden voksne ildere (drengene har hele tiden været lidt bagud synes jeg  :lol: )

Jeg glæder mig til at møde dem igen til nogle legedates  ;)

Ja, drengene er blevet store :S Sundance Kid vejer 1300 g nu :S De to andre er lidt mindre, de ligger på omkring 1250 g.
Drengene glæder sig også til at komme og lege med deres søstre :dans:

Citat fra: FerretParadise Dato 23. Juli 2011, kl. 10:04
Sikke en sjov pels Inani har.  :lol:
Loke: Det må du tale med din madmor om, men jeg tror hun vil sige NEJ..
Så du kan lige så godt blive gode venner med dem, for de bliver hvor de er...

Dejligt med nogle billeder af dine dyr.  :)

Ja, jeg ved sgu ikke rigtig hvad der sker for Inani :fnis: Hun ser altid mærkelig ud på billeder :fnis:
Jeg har fortalt Loke, at drengene bliver HER, han er dog ikke enig med mig :fnis:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Lena og Peter

Nogle rigtig dejlige billeder..

Men jeg kan nu godt forstå Loke... Det er jo ikke sjovt når hvalpene tror man er en stor mus der bare skal gnaskes i halen...  :P

Men vi glæder os rigtig meget til at komme forbi og hilse på alle dine dejlige dyr igen... :)

lussingen

Citat fra: ilderbanden Dato 23. Juli 2011, kl. 10:13
Nogle rigtig dejlige billeder..

Men jeg kan nu godt forstå Loke... Det er jo ikke sjovt når hvalpene tror man er en stor mus der bare skal gnaskes i halen...  :P

Men vi glæder os rigtig meget til at komme forbi og hilse på alle dine dejlige dyr igen... :)

Griner... Jeg tror også Loke er ved at være træt af at hvalpene tager hans hale 8) Han bliver i hvert fald meget vred :fnis:

Starshineferrets