Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Lidt nyt og gammel af de små bamser

Startet af Dark Crystal Ferret, 27. Juli 2011, kl. 17:09

Dark Crystal Ferret

Citat fra: Eliza Dato 28. Juli 2011, kl. 13:08
dejlige billeder  :) hvor mange dyr har i egentlig med til petfoods?

Jamen vi har Tjalfe, Pixel, Eliose(som vi har her i huset endnu jo, og som er tilmeldt), Aysiha (også tilmeldt hos os), Emma, Shiva, Emily med.

Micko er tilmeldt, men har lige været syg så ham lader vi være hjemme selvom han er frisk igen det ikke var noget alvorligt. Fnug og Felina bliver begge to hjemme.
Fnug fordi vi jo gik udfra hun nok ville ligge med små hvalpe lige nu, så hun nåede ikke at komme med på tilmeldingen.

Louise V

De er simpelthen så smukke alle sammen  <3
Kessler liner sin far MEGET  :love:

Dark Crystal Ferret

Citat fra: Louise V Dato 28. Juli 2011, kl. 20:43
De er simpelthen så smukke alle sammen  <3
Kessler liner sin far MEGET  :love:

Ja det gør han. Har selv tænkt på det ofte når jeg så billeder af ham :love: .. og self også mens han boede her.
Og med Mailos vægt lige nu, så virker det til at han også ligner farmand i kropsbygning. For hvad jeg lige husker så var Micko også omrking de 1300g da han var 16-18 uger gammel.
Og inden han blev et havt år var han næsten oppe og runde de 2 kg. Så er spændt på om Kessler ligner sin far lige så meget..
Micko havde faktisk også sort næse en kort overgang i hans hvalpe tid. Men den forsvandt igen.. Og det tror jeg så knapt så meget på at Mailo kesslers gør - håber jeg da ikke, han er så kær med den :P