Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Lidt nyt og gammel af de små bamser

Startet af Dark Crystal Ferret, 27. Juli 2011, kl. 17:09

Dark Crystal Ferret

Fik sådan lyst til at vise lidt nye billeder af totterne.
De er ikke taget i denne måned alle sammen.. men de er de nyeste af dem jeg har gået og taget når de lige så søde ud.

Her er Micko, min egen lille pels bamse.

Felina som elsker at få taget billeder

Felina der er gået kold

Mariposa elsker at lege gemmer med os inde i soveværelset.

Shiva med hendes fine sommerpels – som er ved at være nogenlunde pæn

Og Eliose med hendes evindelige grimasser

Men hun kan også se sød ud.

Sidst med ikke mindst – Pixel i Emmas prinsesse kurv :fnis: Han ser noget træt ud,...jeg fik vækket ham med kameraet :-$

Bawa

Søde billeder. Felina er simpelthen bare sådan en skøn pige.
Hvorfor er der ingen billeder af Emma, Fnug, Tjalfe og Emily? :)

Dyrenørden

Hvor er de skønne allesammen! Super smukt billede med Felina der kigger direkte ind i kameraet :)

Dark Crystal Ferret

Citat fra: Bawa Dato 27. Juli 2011, kl. 17:32
Søde billeder. Felina er simpelthen bare sådan en skøn pige.
Hvorfor er der ingen billeder af Emma, Fnug, Tjalfe og Emily? :)

Felina er mors lille trold ja.. Hun er evigt far glad. Men jeg kan godt mærke på hende at vi har været sammen i 3 år nu, for hun stoler helt enormt på mig.
Hvorfor der ikke er billeder af Emma, Fnug, Tjalfe og Emily.. er af den simple grund at billederne ikke var gode nok til jeg syndes jeg ville ligge dem ind her. sådan nogle sløret billeder og en halv hale og lidt ilder der laver kankan spring ud i luften. Ting som det :fnis:
der er også nogle gamle imellem, men jeg havde ikke lige nogle ældre billeder af de totter som ikke var lagt ind før.
Så det var nu derfor..

Dark Crystal Ferret

Citat fra: Dyrenørden Dato 27. Juli 2011, kl. 17:41
Hvor er de skønne allesammen! Super smukt billede med Felina der kigger direkte ind i kameraet :)

Tusind tak..
Jeg lover også snart at få billeder af ALLE tottrne i en tråd.. det er bare ikke så nemt når de danser og hopper rundt hele tiden. Og mit kamera har fået et eller andet med at lave skygger halvejs hænd over billedet, så tror måske det er i stykker. Så ofte bliver billederne bare ikke gode nok til min standart. Og så vil jeg ikke ligge dem ind.
Men forsøger snart igen.. lover jeg :)

Dyrenørden

Kender det godt. hehe. de nogen hurtige bæster ;)

PiaLyng

Pixel har pisgul hagesmæk på :love: lovely!!
Ej du har nogen smukke dyr, hver og en <3!

Shamua

Uhhh, Shiva er godt nok flot :fnis: .... Og Felina.. Mumsi :P De andre er selvfølgelig også flotte, men det er bare lidt bedre billeder af de to :P

Vh. Marianne

katjap

Dark Crystal Ferret

Pia: Ja Pixel har pisgul hagesmæk på.. Og gul mave har han også. Men ryggen er helt hvid nu heldigvis. Men han ligner stadig noget der er løgn i forhold til vi om 14 dage skal deltage på en udstilling. don´t you just love verile abino hanner :lol:

Shamua:
Tusind tak. Ja, ikke alle billederne er lige gode jeg ved det godt. De er nu engang nemmest at få gode billede af når de sover :lol:
Men ja, jeg syndes også de er utrolig dejlige alle sammen  <3

Katjap: Tusind tak :)

lille_thor

Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

Lena og Peter

Nogle rigtig dejlige billeder... Jeg glæder mig til at møde dem på Petfoods..  :)

Dark Crystal Ferret

Citat fra: ilderbanden Dato 28. Juli 2011, kl. 08:29
Nogle rigtig dejlige billeder... Jeg glæder mig til at møde dem på Petfoods..  :)

Vi glæder os helt bestemt også til at komme og vise dem frem :dans:

Lille_thor: Tak :)

Eliza

dejlige billeder  :) hvor mange dyr har i egentlig med til petfoods?
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

KariN

Fine billeder :D JEg glæder mig til at møde Pixel på Petfoods :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3