Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Hej, det er mig det hele handler om!

Startet af A_M_T >Team Unique Ferrets<, 27. Juli 2011, kl. 22:37

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Ja nu har jeg været her hos mine nye midlertidige mad´mor en uges tid, så jeg sys lige i skulel se hvem det hele handler om! For jeg er faktisk ret lækker :P Madmor siger godt nok at jeg er smule fræk og kan bide for hårdt når jeg leger! Men det er bare fordi jeg ikek ved bedre! Troede godt det der menenskerfingre kunne holde til jeg gnaksede lidt i dem! Men nu høre jeg efter hvad madmor siger og prøver at lade være med at bide hårdt. Madmor siger jeg allered er blevet meget søder! Og når jeg er træt så er jeg blid som et øhh lam, hvad det end er...
Her er jeg så:¨

Her var jeg lige ude for første gang! Ihh det var skøt! Der er så spændende udenfor!

Men det var nu os rart at kravle op på madmor og ta en lur!

Så kom hende den søde Rikke på besøg og skulle hilse på mig! ihh hun vare bare skøn! Kunne heller ike hetl lade være med at smage på hende, mmm hun smagte godt.. Men prøvede at huske madmors opdragelse... Og til sidst blev jeg træt og så var hende Rikke en dejlig seng!

Se, jeg er ikke neget støre end en håndfuld!

"Bøøh" Det var alt for nu! Men sys i ikke jeg er bare lidt lækker?! Det sys jeg i hvertfald...

Båt båt LuaLou :love:

Shamua

Hej søde Lualou.. Jo jeg synes du er lidt for lækker :fnis: Opfør dig pænt, så får du det bedste ud af dagen :P

Vh. Marianne

Amazing Ferret

Hun er bare for smuk  <3
Og det rigtig flot af dig at du har taget hende ind uanset hvad sælger fortalte om hende

Minority ferrets

Jeg synes du er rigtig rigtig lækker :D en smuk lille sag med personlighed lyder det til på din madmor ;)
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

Malene

Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Dyrenørden

Vi synes også du en rigtig lækker ilder pige :)

Båt båt fra Paya,Marcel og El Camino

lille_thor

Du er da bare en alt for nuttet lille charme trold :)
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

Dark Crystal Ferret

Hun er bare sååå sød og nuttet anna.
Håber virkelig snart hun får et rigtig godt og ordenlig hjem.

KariN

Hvor er hun bare en køn lille pige :D Hun har et rigtig dejligt hvalpet ansigt :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Lena og Peter

Hun er et rigtig skøn tøs... Jeg håber alt kommer til at gå godt med hende, det fortjener hun.. :)

mette11

Hun er da total lækker.  :ja: Jeg synes nu du skal beholde hende  :-$ Hun har det godt hos dig og jeg er sikker på at hun helst vil blive boende  :ja:

Eliza

Dejligt at se hun har det godt hos dig.. og enig med Mette11, synes du sku beholde hende for det lyder som om hun kan lide dig  ;)
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Tak alle sammen.. Hun er rigtig køn og skal nok blive helt sød det er jeg sikker på! Men beholde hende det skal jeg ikke... Vi havde lige besluttet inden hun kom at vi ikke skla ha flere dyr nu!

Bawa

Louise V