Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Lidt af mine kræ med mit nye Kamera

Startet af KariN, 30. Juli 2011, kl. 11:35

KariN

Jeg har fået et nyt kamera i fødselsdags gave af Jack og så har jeg da forsøgt mig med nogle hverdags billeder af mine ilder-bamser :D

Der er ikke så mange af Cassiopeia da hun ikke rigtig var samarbejdsvillig, så der må komme nogle ordentlige af hende på et senere tidspunkt :)

Datoen passer ikke sammen, men det var før jeg lige fik indstillet den rigtige dato på kameraet :lol:

Julian

Min søde Sjulle-mand igen :D

Naanok ville også lige se hvad madmor lavede

Nano-bamsen igen

Cassiopeia gad ikke at stå op

Men hun blev overvundet af hendes egen nysgerrighed og ville også se hvad der skete på altanen

Sjulle hang lidt ud oven på det ene rør

Nano overvejer hvilken ballade han nu skal finde på..

Og besluttede sig for at det ville være i orden med en gang gemmeleg i røret, Sjulle fandt ham dog ret hurtigt *G*

Nano viser hvordan man holder øje med både stuen og altanen

Det var et lille udsnit af de mange billeder jeg fik taget i går, syns da jeg er sluppet okay fra det når man tænker på at jeg aldrig før har haft sådan et fancy kamera i hænderne :lol:

Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Dyrenørden

Åh. hvor de fine dine totter :) Og ja det nogen gode billeder du har fået taget :)

KariN

Citat fra: Dyrenørden Dato 30. Juli 2011, kl. 11:39
Åh. hvor de fine dine totter :) Og ja det nogen gode billeder du har fået taget :)

Mange tak skal du have :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

FerretParadise

Hvor er det bare dejligt at se billeder af dine dyr.  :)
Jeg synes det er nogle dejlige billeder af dem, de ser ud til at ha det super sjovt.

Og så kan jeg se, at dine også bider i gummikanten på altandøren. Det gør Fire, og det må han altså ikke, heldigvis sluger han det ikke, for så kunne det jo være farligt.
Ann Hillerslev.

KariN

Citat fra: FerretParadise Dato 30. Juli 2011, kl. 12:19
Hvor er det bare dejligt at se billeder af dine dyr.  :)
Jeg synes det er nogle dejlige billeder af dem, de ser ud til at ha det super sjovt.

Og så kan jeg se, at dine også bider i gummikanten på altandøren. Det gør Fire, og det må han altså ikke, heldigvis sluger han det ikke, for så kunne det jo være farligt.

Mange tak Ann :D Det var jo også lidt på tide med nogle nye billeder af dem :D

De bider ikke i døren, Naanok graver i den om vinteren når der er lukket derud til, det er super irriterende, men heldigvis graver han "bare" i stedet for at tygge i det, for ja det kunne nemlig gå hen og blive ret farligt hvis de kom til at sluge noget af det

Anne

De er så smukke! Og sikke flot og hvid nano er!

mette11

Fine dyr...og gode billeder  :) Vasker du Nano i klorin en gang om ugen??  :P

KariN

Citat fra: Anne Dato 30. Juli 2011, kl. 13:13
De er så smukke! Og sikke flot og hvid nano er!

Anne: Mange tak :D Han er faktisk altid ret hvid, hvorfor det ved jeg ikke, men jeg har kun oplevet ham være lidt gul to gange faktisk (den ene er nu hvor han besluttede sig for fedthale, men ombestemte sig i sidste sekund) :lol:

Citat fra: mette11 Dato 30. Juli 2011, kl. 13:18
Fine dyr...og gode billeder  :) Vasker du Nano i klorin en gang om ugen??  :P

Shhhh!! Det er en hemmelighed! ;) Ej spøg til side.. Jeg er selv overrasket over at han aldrig har været mere gul end beskrevet ovenfor, men jeg klager bestemt ikke :D En albino er nu pænest når den er helt hvid :D

FerretParadise

Dine dyr ser virkelig godt ud, så jeg vil heppe på dem på Petfoods.  :) ;)
Ann Hillerslev.

KariN

Citat fra: FerretParadise Dato 30. Juli 2011, kl. 15:33
Dine dyr ser virkelig godt ud, så jeg vil heppe på dem på Petfoods.  :) ;)

Mange tak Ann :) men så godt ser de ikke ud desværre, vi har 1.5 fedthale :lol: (Cassie har en hel fedthale og Nano har en halv)

Lena og Peter

Dejlige billeder... Det var da godt du fik en nyr kamera.. ;)

Jeg glæder mig til at ser jer alle på Petfoods..  :)

Anne

Det gik lige op for mig at det er "mine" køjer på billederne. Dejligt at se du får dem brugt :D

KariN

Citat fra: Anne Dato 30. Juli 2011, kl. 19:36
Det gik lige op for mig at det er "mine" køjer på billederne. Dejligt at se du får dem brugt :D

Ja da :D Vi er alle enormt glade for dem, de ser jo fine ud og dyrene ELSKER dem, så det kan da være at vi snart skal bestille nogle flere? (Hvis du altså har nogle?)

KariN

Citat fra: ilderbanden Dato 30. Juli 2011, kl. 19:34
Dejlige billeder... Det var da godt du fik en nyr kamera.. ;)

Jeg glæder mig til at ser jer alle på Petfoods..  :)

Ja det var en kanon god fødselsdags gave Jack fandt til mig der :D :D

Jeg glæder mig også til at se jer :) (Jeg kommer alene den her gang)

Anne

jeg har masser af stof, så du siger bare til. Jeg har vist også stadig noget af det i det lilla blomstermønster.