Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Trines dyr på ferie :)

Startet af KariN, 30. Juli 2011, kl. 12:22

AlisVolatPropiis

Anne...det er jo det....hun ændrer virkelig farve i lys...suk....

Anne

var hun min kom hun enten i chokolade (selvfølgelig i samråd med udstillingen) eller andre farver. Skulle jeg sætte hende i klasse på en udstilling nu jeg arrangerede var det andre farver (men der vilel nok heller ikek være en chokoladeklasse). Og det siger jeg ikek kun fordi hun tæsker Meep stort i pastel, for Meep bliver bundskraber uanset med sin flaskdrægtige fede mave og sin manglende fortand.

AlisVolatPropiis

lige i aften...i det lys her nu....så er hendes hale nær sort...og eh...det er ikke pastel eller chokolade :S så jeg ville nok sætte hende i andre farver, men det er for sent til både dooking og petfoods :)

Shamua

Jeg tror så at jeg ville sætte hende i ganske almindelig standart, fordi hun i mit hoved ikke går ind under andre farver :P ... Men ja.. vi må have en kamæleon farvet klasse :P

Men er det ikke også muligt han hun bliver lysere til vinter? Mere som hun var sidste vinter?

Vh. Marianne

AlisVolatPropiis

Tjah....jeg bryder mig ikke om andre farver normalt, fordi jeg synes alle ildere har en farve....også selvom de har aftegn...men der har været nogle ildere -som udover aftegn bare ikke har haft en definerbar farve...og derfor har jeg syntes at andre farver havde sin relavans :) -at jeg selv skulle eje en...havde jeg ikke liiiige regnet med *G* men nu prøver jeg at se om jeg kan få taget nogle billeder af hende som viser hendes farve korrekt....standard mener jeg nemlig ikke selv hun er når hun render rundt her :)

Og det er muligt hun bliver lysere til vinter...men hun er kun et år :lol: så det er sgu svært at lige.....lille besværlige tøs :P