Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Trines dyr på ferie :)

Startet af KariN, 30. Juli 2011, kl. 12:22

KariN

Jeg passer i disse dage, Trines 4 herlige Ilder-basser, så derfor har de også måtte finde sig i at jeg tog billeder af dem :lol: og dem skal i da ikke snydes for :)

Cosmo var ikke synderligt imponeret over mit kamera så ham er der ikke så mange billeder af desværre..

Spero og Thalyli undrer sig over hvad det lige er jeg laver

Melpomené i vild leg efter Spero

Den lille pige gemmer sig ude på altanen

Søde Cosmo

Thalyli kigger på fuglene udenfor

Spero hygger sig i rørene på altanen

Melpomené overvejer hvem af de andre der nu skal drilles..

..Imens hygger Cosmo på røret

Spero syns det var lidt farligt men også spændene at kunne se ned på vejen..

Thalyli var mere interesseret i kameraet end i hvad der skete udenfor

Og Se lige et kønt fjæs den pige har :D

Til sidst blev de trætte, - her Cosmo og Thalyli

Thalyli mente ikke at der var plads til ham i sengen, så han smed sig ved siden af i stedet?

Det var et lille udsnit af Trines herlige bamser :D De er simpelthen så søde og sjove alle 4 og vi nyder virkelig at have dem på ferie hos os :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

KariN

Igen er datoen selvfølgelig ikke den rigtige dato :lol:
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

FerretParadise

De ser da godt nok ud til at ha en helt herlig ferie hos dig.  :)

Jeg synes på det hele billede af Melpomené, at hun ser ud til at være blevet lidt vildtfarvet på ryggen.
Er det bare billedet der snyder, eller ser jeg bare meget forkert?
Ann Hillerslev.

KariN

De virker også som om de hygger sig, der er fuld fart på dem hele tiden :lol:

Hun er meget mørk på ryggen, næsten vildtfarvet mørk, ikke helt (Billedet snyder nok lidt også), men resten af hende er meget mørk pastel farvet :)

Dyrenørden

Hvor er dine fine og de ser rigtig ud til at hygge sig :)

Anne

Norh søde basser :) Det ser ikke ud til de lider nogen nød :D

mette11

Trines dyr er sgu dejlige - lidt sære ind imellem, men dejlige!!  ;) De sover virkelig de særeste steder de kræ...men ved siden af en seng er da fremskridt i forhold til bakken!  :P

KariN

Ja de er virkelig sjove at have boende :D

Anne: nej jeg tror da de hygger sig, de virker i hvert fald glade, tilfredse og fulde af ballade :lol:

Mette: ja det har jeg erfaret efterhånden, dog sover de ikke i bakken men ofte i bunden af buret VED SIDEN af alle tæpperne? 

AlisVolatPropiis

Ihhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh mine skønne dyr :D hvor jeg dog savner dem, godt jeg snart ser dem :D tusind tak fordi du har taget billeder skattepigen <3

åh hvor jeg glæder mig til at dykke ansigtet ned i deres dejlige pels igen!! :D

KariN

Citat fra: AlisVolatPropiis Dato  2. August 2011, kl. 13:30
Ihhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh mine skønne dyr :D hvor jeg dog savner dem, godt jeg snart ser dem :D tusind tak fordi du har taget billeder skattepigen <3

åh hvor jeg glæder mig til at dykke ansigtet ned i deres dejlige pels igen!! :D

Det var da så lidt :D

De glæder sig helt sikkert også til at se dig i aften :P De er nu så søde og sjove :)

katja74

Ser ud til de nyder tiden hos deres reserve-mad-mor  ;)

Kan du bookes til ferie pasning  :lol:
Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos

KariN

Citat fra: katja74 Dato  2. August 2011, kl. 16:07
Ser ud til de nyder tiden hos deres reserve-mad-mor  ;)

Det tror jeg bestemt at de er enige med dig i at de gør :D

Shamua

Sikke nogle dejlige billeder af nogle flotte dyr :D

Hmm, ja, sikke sjov hendes farve :) Hvad stiller sådan en farve som sidder jeg lige også tænker på. Hun må da ha været svær at placere?

Vh. Marianne

AlisVolatPropiis

tjah so far har hun været mørk pastel :) men ved nærmere eftersyn så ser hun eh....hun har pt nær sort hale....så kan godt være hun ryger i andre farver fremover...nu vil jeg lige se hende i sollys imorgen :)

Anne

Citat fra: AlisVolatPropiis Dato  2. August 2011, kl. 23:19
tjah so far har hun været mørk pastel :) men ved nærmere eftersyn så ser hun eh....hun har pt nær sort hale....så kan godt være hun ryger i andre farver fremover...nu vil jeg lige se hende i sollys imorgen :)

Sidst jeg så hende lignede hun virkelig en standard til man lige fik hende ud i godt lys!