Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Hygge billeder :)

Startet af Dyrenørden, 30. Juli 2011, kl. 16:21

Dyrenørden

Her er lidt blandet hygge billeder af basserne :)

Først lidt lege billeder :)

Og så er det tid til en lur  <3 Paya og Marcel er sååå glade for hinanden :)

Marcel drengen  <3

El Camino  <3

Paya der nusser El Camino mens han sover :)

Puha. han prutter i søvne ;)

Så flytter vi på Mandag så får vi masser af plads at tonse rundt på! Båt båt fra Paya

KariN

Hvor er de bare fine alle 3 :) og ja de har nemlig rigtig meget glæde af hinanden, det er der ingen tvivl om :)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Lena og Peter

Nogle rigtig søde billeder..  :)

Anne

hvor sjovt, det læegetøj de har på det øvreste billede har jeg netop lige købt til mine i sverige i sidste uge :D Søde billeder

mette11

Det ser rigtig hyggeligt ud... :) Marcel ligner virkelig min Albert (R.I.P.), dvs. han er en flot fyr!  ;)

Dyrenørden

Citat fra: Anne Dato 30. Juli 2011, kl. 19:35
hvor sjovt, det læegetøj de har på det øvreste billede har jeg netop lige købt til mine i sverige i sidste uge :D Søde billeder

Okay. hehe. mine er helt vilde med det og leger rigtig godt selv med det :)

Dyrenørden

Citat fra: mette11 Dato 30. Juli 2011, kl. 19:37
Det ser rigtig hyggeligt ud... :) Marcel ligner virkelig min Albert (R.I.P.), dvs. han er en flot fyr!  ;)

Tak ja han er simpelthen blevet en rigtig smuk ilder i forhold til hvad han var da jeg hentede ham :) Ked af det med Albert :(

Dyrenørden

Tak for de søde kommentarer :)

Louise V

Hvor er de bare skønne  :love:
Smuk Smuk albino  <3

Dyrenørden

Citat fra: Louise V Dato 31. Juli 2011, kl. 09:29
Hvor er de bare skønne  :love:
Smuk Smuk albino  <3

Tak :) Ja han er rigtig smuk tror jeg melder ham til the dooking ferrets show hvis der stadig er ledige pladser :)

lille_thor

Dejlige billeder :) hvor fik du ham albinoen fra ?
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

AlisVolatPropiis

skønne skønne billeder og et smil på her fra morgenstunden :D tak :D

Shamua

Dejlige billeder, hvor ser de bare skønne ud. :)
Det med dooking, så skal du skynde dig rigtig meget. Ved ikke om det allerede er for sent :S

Vh. Marianne

Dyrenørden

Citat fra: lille_thor Dato  4. August 2011, kl. 07:29
Dejlige billeder :) hvor fik du ham albinoen fra ?

Jeg købte ham af en knægt i Odense der ikke vidste hvad han var gået ind til :) Jeg tror han kommer fra en ældre mand der har haft Albinoer tilsalg i Odense.

Dyrenørden

Citat fra: Shamua Dato  4. August 2011, kl. 12:27
Dejlige billeder, hvor ser de bare skønne ud. :)
Det med dooking, så skal du skynde dig rigtig meget. Ved ikke om det allerede er for sent :S

Det tror jeg ikke det er. Skrev den anden dag for at høre ad og har idag modtaget en mail om jeg så skulle melde ham til med det samme hvilket jeg nu har gjort så venter på en bekræftelse :) Så jeg kan betale :)