Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Lugt på tøj. Hvad gør I så?

Startet af Ida, 1. August 2011, kl. 15:36

Line

Ok... så må en sjat være passende  :lol:

*Kaspers sportstøj - Here I come* DU-DU-DU-DU-DU-DUUUUUUUU Superm... Woman!!!

Stephanie

Citat fra: KariN Dato  2. August 2011, kl. 11:24
Citat fra: Line Dato  2. August 2011, kl. 11:04
Hvor meget eddike skal der til en vask?  :S

Jeg bruger ca. samme mængde eddike som jeg ville bruge skyllemiddel :) og mindre end det, når det er til dyrenes sengetøj og tæpper :)

Jeg er ikke lige eddike ekspert :D Så har lige et spørgsmål, den eddike I bruger er det bare den der brune (lager eddike hedder det vist?)

Namilla

Jep, lagereddike (eller sylteeddike)...det er den ganske almindelige som man bruger når man sylter...

katja74

Jeg har ikke oplevet folk siger vi lugter af fritterne... kun at min søns skoletaske efter en ferie gjorde (de havde leget hule i den) ;)

Dyrenes tæpper har de kun 1 dag og så ryger de til vask, og de får rene ind og deres køjer bliver vasket 1 gang om ugen... vores eget tøj bliver vasket almindeligt med skyllemiddel.

Vores hjem bærer naturligvis præg (mht lugten) af vi har dyr, men overraskende lidt trods der er 4 fritter og en hund, faktisk bliver gæster overrasket over, hvor lidt man kan lugte dyrene.. for de har hørt om fritter stinker ;)
Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos

Beate

Hmm...svigerfamilien min er de eneste som siger at han lugter  :P jeg tar det ikke så tungt om vi lugter lidt af ilder.
Det med eddike høres ud som en god ide. Men det skader vel ikke klærne på nogen måde?
Venlig hilsen Beate, Felix, Linus, Mink og Luke

Anne

Jeg bruger faktisk altid den farveløse eddike, men den anden er sikkert fin.

Line

Nej eddike skader ikke tøjet. Når jeg køber nyt tøj - specielt i udlandet, så skyller jeg det altid i eddike (en glad sjat blandet i vand) før jeg vasker det i vaskemaskinen. Det binder farven, så selv dårligt indfarvet tøj kan se pænt ud selv efter vask i længere tid :D

Beate

Fantastisk!  :dans: alt hva man kan lære på et ilderforum :P
Venlig hilsen Beate, Felix, Linus, Mink og Luke