Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

De små udenfor

Startet af lussingen, 6. August 2011, kl. 11:08

lussingen

Forleden dag smækkede vi løbegården op udenfor og tog de små med ud, det nød de meget. Her kommer lidt blandede billeder af dem <3

Søde smukke Sundance Kid er med ude og gå

Og her ligger en af drengene sammen med Speedy og Inani <3

Det er hårdt at have været udenfor!!
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

FerretParadise

De ser virkelig ud til at hygge sig, de kære små børn.
Men hvordan er det Sundance Kid ser ud i hovedet? Det er jo helt skævt.  :lol:
Ann Hillerslev.

Anne

Eliza

Hold op nogle dejlige ansigter på billede et især.. øøhh, hvem er det der er til højre?  :-$

Glæder mig til at se dem igen om en uge  :dans:
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

FerretParadise

Det er Sundance Kid til højre i billedet.  ;)
Ann Hillerslev.

Malene

Logic is the beginning of wisdom, not the end.

lussingen

Tusind tak for de søde ord om vores dejlige hvalpe <3

Ann: griner, jeg ved ikke lige hvad der skete, siden han er så skæv i hovedet :-$

Eliza: du skal ikke være ked af at du ikke kan kende forskel :lol: Stig kæmper fortsat med at lære det. Han kan kende Jackson, men Sundance og Cassidy kniber det med :fnis:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

englefugl

ej hvor er de bare søde :D

lille_thor

Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

Lena og Peter

De dejlige små... Jeg glæder mig så meget til at se dem igen snart.. :love:

KariN

Sikke nogle dejlige billeder :D Det ser ud til at det var spændene men hårdt for dem at være udenfor :lol:
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

lussingen

Tak for de søde ord om vores hvalpe <3

Karina: de elsker at være med os ude, men det er jo hvalpe, og de bruger ufattelig meget energi på at undersøge tingene :lol: Så de går gerne kolde når de kommer ind i de vante omgivelser igen :fnis:

Louise V

De ser helt fantastiske ud  <3 de ser også ud til at være glade for vand  :fnis:

KariN

Citat fra: lussingen Dato  7. August 2011, kl. 20:17Karina: de elsker at være med os ude, men det er jo hvalpe, og de bruger ufattelig meget energi på at undersøge tingene :lol: Så de går gerne kolde når de kommer ind i de vante omgivelser igen :fnis:

Det er noget af det der er så herligt ved hvalpe, al den energi de har og gåpåmod mht. nye ting og BUM så er de helt drænet for energi, bare sådan lige pludselig og så snork sover de, det er simpelthen så sødt <3
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

AlisVolatPropiis

hvalpe hvalpe hvalpe......haps haps haps!!! :P hvor er de bare skønne...din lille hvalpebuffet der....*ser mistænkelig og planlæggende ud* :P