Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Lupsidupsen, min lille hoppeboldt!

Startet af A_M_T >Team Unique Ferrets<, 6. August 2011, kl. 12:58

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Sys lige det var tiden til at vise men ikke helt så lille Lupus frem igen! Han er bare en stor glad sprællemand der ikke kan gå/løbe normalt men skal hoppe afsted! Derfro er han sku os svær at tage bilelder af når han har så meget fart på! Men der kom da lidt brugbart!

Shamua

Ej, hvor jeg bare synes han er flot. Jeg synes der er noget specielt over ham. Ved ikke hvad det er :P

Vh. Marianne

Citat fra: Shamua Dato  6. August 2011, kl. 13:22
Ej, hvor jeg bare synes han er flot. Jeg synes der er noget specielt over ham. Ved ikke hvad det er :P

Tak Marianne!

Jeg vilel ønske han lige havde lidt mere maske! Men jeg ved ikek hvad der er med ham! Sys han kompensere godt for det på så mange andre måder! Sys selv han har en ret god bygning! Er simpelthen bare lykkelig for ham! Og jeg sys elv han er helt fantatsisk lækker ;O)

lussingen

Hvor ser han bare bedårende ud på det første billede <3
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Lena og Peter

Har er bare en super dejlig dreng.. Og nogle rigtig gode billeder.. :)

Minority ferrets

Hold op hvor bliver han bare dejlig stor :D
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

Shamua

Citat fra: A_M_T >Team Unique Ferrets< Dato  6. August 2011, kl. 13:26

Tak Marianne!

Jeg vilel ønske han lige havde lidt mere maske! Men jeg ved ikek hvad der er med ham! Sys han kompensere godt for det på så mange andre måder! Sys selv han har en ret god bygning! Er simpelthen bare lykkelig for ham! Og jeg sys elv han er helt fantatsisk lækker ;O)
... måske er det hans brune knurhår! ... ej, jeg ved det ikke, han er bare kønnere end gennemsnittet! :P

Vh. Marianne

Louise V

Citat fra: Shamua Dato  7. August 2011, kl. 13:53
Citat fra: A_M_T >Team Unique Ferrets< Dato  6. August 2011, kl. 13:26

Tak Marianne!

... måske er det hans brune knurhår! ... ej, jeg ved det ikke, han er bare kønnere end gennemsnittet! :P

Hehe ja de er os kære!! hehe og mange tusind tak!!!