Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Nogen af basserne!

Startet af PiaLyng, 6. August 2011, kl. 14:07

PiaLyng

Jeg kedede mig lidt igår aftes og i morges så tog lidt billeder af ilderdyrene.. Som jeg så nu vil kede jer andre med.
Navnene på dyrene vil stå over billedet.. og der desværre ingen billeder af Achmed eller Tubo.. Tubo sov og Achmed var i eget bur, da han stadig er liiidt brunstig!

Flomme er min eneste hun ilder <3,

Hamon og Flomme i en LUX Huggie Seng med knitre bund !love!
Den seng er blevet meget populær, og kan jo bruges til alt :lol:
Puttested, hovedpude, hoppeborg, vend den om og så det jo en hule :lol: kan endda også bruges til trækleg!

Og Hamon alene..

Nigel putter <3

Zayn beviser at LUX Huggien kan bruges som en hovedpude, eller hovedstøtte!

Smukke skønne Taro ligger bare og hygger sig.

Det samme gør brormand Zukqu <3

Og så til den sidste tilflytter... Cæsar<3

dejligste

Sikke de hygger sig  :lol:

På ingen måde kedeligt at se på  :)

Dexter, Jack, Bailey og Holly  

Fnug savnet og elsket <3

lussingen

Sikke nogle dejlige billeder af nogle dejlige dyr <3
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Snabeldyr

det er nu dejligt at se billeder af Zayn.... Han har ændret sig meget... Ellers er det jo alle flotte dyr
Stealing our hearts, then our sanity

A_M_T >Team Unique Ferrets<

UHH UHHH Uhh Gi mig mere Zayn! Ihh han er smuk :love:

englefugl

hvor er de dejlige, flomme er virkelig nuttet :D

PiaLyng

Taaak alle sammen :D!
Kan så sige at jeg dumpede Achmed ned til dem, og det virker som om han snart er normal.. Stadig liiidt liderlig, men heldigvis har de andre givet ham et lag tæsk, og så puttede de ellers sammen i en dynge.

Citat fra: Snabeldyr Dato  6. August 2011, kl. 15:25
det er nu dejligt at se billeder af Zayn.... Han har ændret sig meget... Ellers er det jo alle flotte dyr

Jaa han har ændret sig meget. Især efter han mistede sine nødder! Han er ret "syg" at se på lige pt. pga den meget korte og fine pels. Men er frisk som en havørn! især når man kommer med en godbid :lol:

katjap

ihh Sikke nogle dejlige dyr du har <3

Anne

Dark Crystal Ferret

Åhh lille Hamon, han er stadig lige så smuk og har lige så kært et ansigt som jeg husker ham  :love: er så vild med hans lidt firekandtede næse. Det er unikt for ham syndes jeg <3
Ej hvor jeg glæder mig til at se ham igen..
Men hvor er de alle sammen dog bare smukke Pia, du har fået en smuk samling.. og Zukqu er da godt nok blevet lys er han ikke?? :S
Lækkert at se dem igen..

PiaLyng

Citat fra: Dark Crystal Ferret Dato  7. August 2011, kl. 00:06
Åhh lille Hamon, han er stadig lige så smuk og har lige så kært et ansigt som jeg husker ham  :love: er så vild med hans lidt firekandtede næse. Det er unikt for ham syndes jeg <3
Ej hvor jeg glæder mig til at se ham igen..
Men hvor er de alle sammen dog bare smukke Pia, du har fået en smuk samling.. og Zukqu er da godt nok blevet lys er han ikke?? :S
Lækkert at se dem igen..

Hamon er pæn derpå.. I virkeligheden er han min grimmert<3! Han er stadig "nøgen" nede ved dilleren, og så har han stadig sine to klamme deller.. Så ja.. ikke særlig pæn xD! Fjæset kan jeg så nogenlunde gå med til er ret så nuttet :-$.. men elsker den underlig hollænder <3!
Jo Zukqu har valgt at blive meget lys, hvor broren Taro har overtaget det mørke look :D!
Før var det jo Zukqu som var mørk, og Taro der var lys, men ja.. Det ændrede de så på. Taro har været igennem mange looks.. Faktisk har han haft "blaze" uden som sådan at være det :lol: det var bare aftegningen han havde nuppet.. Men det så skiftet ud med en trekant i stedet xD!

Dark Crystal Ferret

:lol: Haha.. så er Hamon den kønneste grimmeste ilder jeg kender da (udover Pluto  <3)
Ej kan godt se der er kommet lidt deller, og der er en lidt bar plet lige på maven.. men ja.. jeg har nok bare noget med den dreng, efter som han jo boede på mit bryst i en måneds tid efter jeg kom hjem med ham..
Men kikset har han jo nok altid været i udsenet, men hans sind som jeg husker det var så dejligt - det er det vel stadig?  :P og ekstremt kylling over for at kæmpe med andre dyr  :fnis:

Faktisk overrasker det mig hvor smuk Zukqu er.. Syndes altid han har været smuk, men det er da ikke blevet mindre efter han er blevet så lys <3 Men har også noget med lyse silvere med sorte/mørke næser det må jeg jo nok indrømme :fnis: :-$ Men han er virkelig fin
Ked af jeg ikke møder dem til Petfoods - men håber vi ses snart og jeg kan møde dem. Så skal Hamon altså også over nusses igen.. Selvom han nok ikke kan huske mig mere  :fnis:

Cille

Maria ...Min Pluto :fnis:... flagremusen,som kun en mor kan holde af :fnis:

Dejlige billeder Pia og Nigel er jo ved at se voksen ud <3
Og jeg synes altså Hamon's deller er søde <3...det jo hans "visitkort"  :fnis:

PiaLyng

Hamon er en skid!
Der gik et stykke tid hvor han bare sad og kiggede på de andre.. Nu han jo vildere end alle de andre til sammen O_O!!! Han gider ikke alt det putte nutte mere, NIX! der skal satme fart over feltet.. Båtter ofte, springer endnu mere.. Vælter alt ned fra bordet, når han kommer derop.. Han jagter kattene og hunden.
Alt i alt.. Han er en grim'nuttet pestilens af en ilder <3! Retaderet ilder faktisk<3!

Dark Crystal Ferret

Citat fra: Cille Dato  7. August 2011, kl. 17:15
Maria ...Min Pluto :fnis:... flagremusen,som kun en mor kan holde af :fnis:

Dejlige billeder Pia og Nigel er jo ved at se voksen ud <3
Og jeg synes altså Hamon's deller er søde <3...det jo hans "visitkort"  :fnis:

Ja, din Pluto  <3 Han er så sød, med den store snude og det lidt kiksede ansigt. Man kan ikke andet end at holde af den dreng nej. Han er helt igennem bedårende syndes jeg. Og jeg har faktisk også det sådan, at jo grimmer en ilder ser ud, jo mere syndes jeg den er nuttet at se på.
Så ej, ikke kun mor holder af Pluto.. det gør jeg også, og bror mand Tjalle gør også (går jeg udfra :fnis:) Han kan da være stolt af han er blevet onkel op til flere gange nu, og til smukke hvalpe som hans egen madmor sidder og savler over  :-$ :P

Pia: Utrolig hvor han har ændret sig så :S Han var sådan en lille kylle rylle her som græb chancen til at tæske de store hvis der allerede lå en stor ilder oven på dem. Bed de ham begyndte han at hyle på mig og skulle reddes. Og nu er han bare vildbasse med stort V som ikke gidder nusse.
Jeg er stadig spændt på at se ham igen.. De små 1000g han lå på da jeg så ham sidst.. hvis overhovedet han var over de 800g dengang.. det er han jo ikke mere og er blevet 2 år i mellemtiden haha :fnis: Glæder til at se ham med deller også..  <3