Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Min nye pige

Startet af CMS, 9. August 2011, kl. 12:47

CMS

På torsdag tager jeg til Finland og henter denne lille skønhed - Nightshade Ferrets Titanium. Jeg glæder mig rigtig meget til at hilse på hende, se hende med egne øjne og lære hende at kende  :) Hun får et andet kaldenavn herhjemme. Jeg har et par på tapetet, men jeg vil lige møde hende, inden jeg lægger mig helt fast på et navn.

Alle billederne er taget af hendes opdrætter Riikka Lahti.

(til venstre)

Mange hilsner Christina

AlisVolatPropiis

Åh den smukke lille tøs <3 jeg glæder mig så meget på dine vegne og jeg håber hun bliver alt det man drømmer om....:D Ihhhh jeg skal snart møde hende :D

KariN

For fanden hvor er hun dog bare SMUK!! <3 Sikke et dejligt ansigt!

Jeg glæder mig til at møde hende når du får hende hjem :D hvor er jeg misundelig, sådan en snebold er jo slet ikke til at stå for :lol:

Stort (på forskud) Tillykke med din smukke nye pige, jeg er sikker på at hun er herlig og lige den pige du håber på :)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Barky

Jeg synes at hun ser helt vildt korthåret ud! Pelsen ser ret tæt/mink-agtig ud... (bortset fra halen)

Eller også er hun bare meget rund/stor.... Pas... Jeg glæder mig til at møde hende.. Fedt at du er hoppet på albinovognen! :D Albinoer er såååååååååååååå smukke!!!!
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Shamua

Stort tillykke med hende :D det er bare et flot kuld hvalpe.

Vh. Marianne

lussingen

Tillykke med hende, hvor er hun dog bare smuk <3
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Eliza

Se sådan en albino er altså smuk, for pokker.. og jeg er nu ellers ikke rigtig til albino  :lol: Tillykke med hende, kan godt forstå du glæder dig og jeg glæder mig også rigtig meget til at se hende i virkeligheden  ;)
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

FerretParadise

Jeg synes hun ser helt fantastisk godt ud.  :)
Skide flot bygning, et godt ansigt og flotte øre.

Jeg glæder mig også super meget til at se hende irl, og jeg håber, at hun kan opfylde dine ønsker og håb.  ;) :)
Ann Hillerslev.

Dyrenørden

Hold da op hvor er hun bare smuk!  :o

CMS

Tak skal I have :) Hvor er I søde.. Jeg glæder mig bestemt også til at vise hende frem.
Om præcis 1 døgn er vi igang med indflyvning til Helsinki.. Ihhhh hvor jeg dog glæder mig!! :) :) :) :)
Mange hilsner Christina

FerretParadise

Hvis jeg nogen sinde skal have en albino, så ved jeg godt hvor jeg skal købe den.
Jeg vil gerne have en klon af hende, dog helst en dreng.  ;)
Ann Hillerslev.

Mustela

Hvor er hun smuk  <3 <3 Men det er jo også en albino  :dans:

Stort tillykke på forskud, håber du bliver rigtig glad for hende  ;)

Båt båt fra møgungerne: Mustela, Putorius Furo, Holger, Kalosa, Kulle, Russia, BeMary, Bent og Atrej Junior

Bawa

Sikke dog en smuk lille pige! :)

mette11

Hun ser godt nok lækker ud  :dans:

Anne