Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Jeg er blevet syg..vil nogen måske mene..hehe (og en tak til Thomas Og Aga)

Startet af Cille, 13. August 2011, kl. 22:34

Cille

Ja som overskriften siger,må jeg jo været blevet syg.
Jeg har da købt noget folk nok slet ikke ville forvente af mig :lol:... men er jo flere gange blev spurgt om hvordan man forbedre de "fancy" farver.
Jeg har jo så forklaret at jeg køber nyt, og nu var det tid til mere nyt, og noget lidt mere almindeligt som skal indover de linjer jeg har.
Dette er min nye dreng, og han er fra polen.

Nu skal jeg så sige mange 1000 tak til Thomas og Aga som har gidet hjælpe mig med det her, og har ville bruge noget af deres ferie for hente+ bringe min nye dreng.
Jeg er så glad og taknemmelig for at i gad hjælpe, og selvom det gik lidt forkert,så er det stadig rigtigt...skæbnen har villet det <3
Kan slet ikke takke jer nok <3

Her er han så...Lille Gaffa

De første par dage var han ret "død" :fnis:

Han har mange ansigter

Sjov en ilder kan se så forskellig ud ...voksen på det ene og baby på det andet

Ja vand er så altid et hit :lol:

mette11

Cille

Han er faktisk 10½ uge nu, men er meget lille af sin alder...tror ikke han har fået ok foder i polen,for han er groet meget på 1 uge

Amazing Ferret

mette11

Ja han ser ret lille ud, men nogen er jo også bare mindre end andre  ;)

Cille

Han var lille...meget lille... men nu vokser han med super speed :fnis: og bliver mere og mere fræk :fnis:

Bawa

Det første jeg lagde mærke til, da han sad i transportkassen, var hans super dejlige store ører.
Det næste jeg lagde mærke til var hans størrelse. Han passede lige ned i min lomme! <3

Han er vidst det man kalder held i uheld. Tillykke med den lille charmetrold :love:

Cille

Tak Bawa... ja han er held i uheld,det jeg sikker på nu... han passer lige ind her hos mig <3
Og ørene bliver nok mindre med tiden :fnis: ellers skal han hedde Gaffa Alias Dumbo :fnis:

Shamua

Vh. Marianne

Thomas Hartmann

Selv tak Hanne det var så lidt lidt han er jo total charmerne den lille Dumbo. 

Cille

Takker.... jeg synes også jeg er heldig.... han er en charmer uden lige :D

Eliza

Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Minority ferrets

Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

Sølvsten

Han er bare så skøn. Et eller andet sted håbede jeg at du ikke ville ha ham alligevel. Men jeg tror på skæbnen og han skal da være hos dig. Stort tillukke med den skønne ilder Hanne.

Cille

Takke... synes også han er dejlig.

Sølvsten: det jo dejligt at vide hvor jeg kan sende ham hen hvis jeg bliver træt af ham ;)