Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Hvem vandt på Petfoods Ilderen?

Startet af Dark Crystal Ferret, 15. August 2011, kl. 01:33

Dark Crystal Ferret

Vi havde en super dejlig dag i går på Pettfoods ilderen. Og kunne se tråden ikke er kommet op, så tænkte vi hellere lige måtte have den ind  :fnis: :P

Hvem og hvad vandt i??

Vi vandt lidt  :-$

Dark Crystal Ferret Cleopatra Aysiha :love: vandt en 1 plads og Bedste Chokolade
Dark Crystal Ferret Eliose Pretty Pearl vandt en 1 plads og Bedste Andre Farver ( er stadig helt i chok over det - hun var seriøst en af dem jeg havde forvendtet mindst af udover Micko :fnis: )
Chantal´s Frettenclub Emily Rose vandt 2 plads (hvilket jeg var så overrasket over, efter som hun jo også fik hvalpe i år)
Angoraferrtry´s Emma vandt 3 plads
Sunny Ferret Ice (Shiva) vandt 4 plads
Og vi vandt 2 gange i lotteriet  :)

Hvad med jer?

Og i kan i øvrigt se lidt af vores billeder her:
Del 1: http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150285129957948.351010.759942947
Del 2: http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150285166812948.351016.759942947
-- Og jer der var med til udstillingen eller ejere end af dyrene på mine billeder må gerne "hugge" dem i kan lide  ;) --

Anne

Rikmas Bibi (My) vandt en 1. plads og bedste veteran <3
Tofta 1. plads og bedste handicap
Lugh 3. plads og bedste lys vildtfarvet.

og så fik Sif jo Olivers mindepris. Undskyld min reaktion på det, men ellers tror jeg bare jeg havde sat mig til at tude (ok det gjorde jeg så også... men så endnu mere). Jeg blev virkelig bare så overrasket... også da lugh vandt BIV.

nåja og Peter, det udtales lidt som Luke altså med en U lyd ikke en å eller o lyd :P

KariN

Naanok vandt 1. Plads i Senior/Albino/Kastreret

og så vandt jeg lidt i lotteriet :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

CMS

Venus vandt en 1. plads og modtog hele 3 hæderspriser: Dommerfavorit (Gaba) fordi hun var mindede om hans første ilder, Sekr. favorit samt Lussingens kællingepris <3 Mette kender Venus og beskrev hende fuldstændig, som hun er! Denne pris er jeg rigtig glad for.

Romeo fik Ilderbandens Mindepris af Petra. Petra bærer altid rundt på Romeo og hygger med ham, når vi er på udstilling. Jeg er sikker på, Romeo nyder det mindst lige så meget som Petra. Petra fortalte mig, hun holder rigtig meget af Romeo, og at hun var blevet så ked af det, da hun hørte alt det, han var igennem i foråret - hun er sgu en dejlig lille pige <3
Mange hilsner Christina

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Helios vandt 1 plads og BIV :o
Coda og Lupus vandt begge en 2 . plads!

Og så vandt jeg en af hoovedpræmierne i lotteriet soom var et gavekort på 500kr til kirstens dyrebutik! og så ´lidt andre gode småting til basserne!!

Masa

Liesl fik en 3. plads I senior/pastel/tæver, Ichigo fik en 2. plads I senior/andre farver og Nayuki vandt en 1. plads med hendes zebra pels I senior/tæver/mørk vildfarvet/steriliseret.  :)

Soelberg`s SUN ferret

Caroso Soelberg`s SUN vandt 1 plads og BIV

Amazing Ferret`s Fairy Wings fik en 3 plads

Jumbo Toy Soelberg`s SUN fik Una Reinsone`s dommerfavorit

Eliza

Tillykke til alle jer andre der vandt  :)

Lovely Cattle Kate of FerretParadise vandt en 2. plads (vandt recall over sin ene søster, men tabte første pladsen til sin anden søster  :lol: )

Starshine Ferrets Crux of Crush vandt også en 2. plads
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Stephanie

Jeg havde ingen ilder med denne gang... men jeg fik også 1 ting eller 2 med hjem fra lotteriet  :lol: :lol:

Eliza

Hov jeg fik slet ikke skrevet at Ronnie(jeg) vandt omkring 10-12 gange i lotteriet  :lol: lidt irriterende var det at flere af tingene var noget vi selv havde sponsoreret (det bare ikke helt det samme), men desværre vandt CMS jo alle de total fede ting  :fnis:
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Anne

Citat fra: Eliza Dato 15. August 2011, kl. 17:02
Hov jeg fik slet ikke skrevet at Ronnie(jeg) vandt omkring 10-12 gange i lotteriet  :lol: lidt irriterende var det at flere af tingene var noget vi selv havde sponsoreret (det bare ikke helt det samme), men desværre vandt CMS jo alle de total fede ting  :fnis:

Ja hun skrabede godt nok sammen!

Louise V

Fnug (Olsen's Amola) fik sin første 1 Plads i senior tæver albino  <3

Og Dark Crystal Ferret Mailo Kessler fik også en 1 plads i junior angora  <3

Jeg er så stolt af begge mine dejlige dyr  :dans:

Og stort tillykke til alle jer andre også  :D

FerretParadise

Tillykke til alle der vandt.  :)

Foxy Kissin' Kate Barlow of FerretParadise vandt en 1. plads.
Og så vandt jeg en smule i lotteriet.
Ann Hillerslev.

Mustela

Stort tillykke til alle der vandt  :D

Mine møgunger vandt også lidt:

Junior fik en 2plads i junior albino hanner.
Bent fik en 1 plads i junior albino hanner.
BeMary fik en 1plads i junior albino tæver, bedste albino og BIM.
Russia fik en 2plads i senior albino tæver.
Kulle fik en 2plads i senior albino hanner.
Kalosa fik en 1plads i senior albino angora hanner/tæver.

Og så fik Kalosa(og lidt mig) en meget smuk pris, som jeg er rigtig stolt og glad for  <3 Tak Marianne for Mikka's mindepris, den skal stå sammen med min prinsesses urne  <3 <3 <3 <3 <3

Jeg vandt ikke noget i lodkonkurrencen, for havde desværre glemt at købe lodder :(

Båt båt fra møgungerne: Mustela, Putorius Furo, Holger, Kalosa, Kulle, Russia, BeMary, Bent og Atrej Junior

lille_thor

Thor fik 2 plads og sif fik 2 plads

I lotteri vandt vi en sæk træpiller og en pose kyllinge vinger
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred