Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Ilderseng av gammelt tøy

Startet af Beate, 17. August 2011, kl. 21:45

Beate

Dette er hva jeg har brugt kvelden på:

Og det var det eneste bildet jeg fikk tatt av bare sengen før dette skjedde:

Den er ikke specielt vakker, men tror ikke dyr bryr sig så særlig :) Gamle jeans, t-shirts og kjoler blir seng til noen andre. Genbrug  <3
Venlig hilsen Beate, Felix, Linus, Mink og Luke

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Ahhh genialt!!!!! Ligner en dejlig sommerseng med udluftning så de ikke koger over i fleecesengene!

Simpelthen genialt!!!!

Beate

Og så enkelt! Jeg begyndte at hækle i går. Skal prøve forskellige varianter etterhvert, muligens en hule :)
Oppskrift: http://www.allcrafts.net/fjs.htm?url=craftstylish.com/item/41168/how-to-make-a-pet-bed-from-recycled-sweaters
Dog har jeg forandret lidt på den selv

ej jeg er helt forelsket i den seng!!! Ahr må se om jeg kan hitte ud af at lave sårn en selv!! Typisk at jeg så lige har ryddet og i vores tøj og smide det ud! Men måske man kan med stofrester!

Anne

Jeg synes den er sindsygt fin og virkelig speciel! Sådan en ønsker mine sig (hint hint :P )

Beate

Tar med en til dig i December :) En størrelse større

Beate

Man kan bruge alt av tøy, bare klipp det opp i 3 cm striper :) man til og med bruge plastik-poser om man vil.
Viskestykker, laken, sengetøy, hva du end måtte finne!

Citat fra: Beate Dato 17. August 2011, kl. 22:38
Man kan bruge alt av tøy, bare klipp det opp i 3 cm striper :) man til og med bruge plastik-poser om man vil.
Viskestykker, laken, sengetøy, hva du end måtte finne!

Skal lige lure af om jeg kan hitte ud af teknikken! Er vidst bedst til at sy på min maskine!

Beate

Skulle ønske jeg hadde en symaskin! Men de er så dyre til at jeg bare skal sy diverse ting til ilder :P
Jeg kan godt lave en til dig også om du vil? Det tar bare et par timer, men er nok tom for tøy snart  ;)

Malene

Nice! Jeg er meget imponeret :D Jeg kan godt være kreativ, men jeg har ikke tålmodighed til det :lol:
Jeg synes du skulle få en bod på en udstilling ;)
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Citat fra: Beate Dato 17. August 2011, kl. 22:55
Skulle ønske jeg hadde en symaskin! Men de er så dyre til at jeg bare skal sy diverse ting til ilder :P
Jeg kan godt lave en til dig også om du vil? Det tar bare et par timer, men er nok tom for tøy snart  ;)

Nice! Haha snart har du ikek mere tøj at tage på selv ;O)
Har du lyst til at bytte? For så kan jeg sy en seng til dig evt! Sårn en her:

Beate

Føler det ikke blir rettferdig. Den der er jo FIN! :) Men om du syns det er en fair deal så er det greit  :dans:
Det er det med tolmodigheten...håber jeg finder den igen så jeg kan lave de her to på bestilling ;)

Citat fra: Beate Dato 18. August 2011, kl. 16:44
Føler det ikke blir rettferdig. Den der er jo FIN! :) Men om du syns det er en fair deal så er det greit  :dans:
Det er det med tolmodigheten...håber jeg finder den igen så jeg kan lave de her to på bestilling ;)

Jo det sys jeg er helt fair! Tør væde på du bruger mindst ligeså lang tid på en af dine som je gør på at sy mine! Det må da tage sin tid at klippe ud osv! Så je sys det er helt retfærdigt!!

Vi kan jo udvæksle dem på dooking? Sys jeg har læst du kommer der!?

Beate

Dooking? :) Det kan godt være, men nå husker jeg ikke helt hva det er.

Anne

Dooking er den i jylland i oktober. Julefrittevitten er den på sjælland i december