Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

De "gamle" siger tak for en fantastisk tur

Startet af lussingen, 21. August 2011, kl. 20:08

lussingen

Kære tante Ann :)

Vi (altså os gamle) vil gerne sige tusind tak for nogle fantastiske dage i dit sommerhus. Jeg har sjældent moret mig så godt :lol: Jeg nød at få lov til at rende i hele stuen, det var humor i verdensklasse. Det eneste minus var, at vi skulle have de tre små møgunger med, men madmor sagde, at vi allesammen skulle med, ingen skulle blive hjemme.

Efter vi er kommet hjem, har vi været trætte..... Meget trætte!!

Her kommer lige lidt billeder som madmor tog af os mens vi sov skønhedssøvn :lol:

Her er det først Speedy, han er gået helt kold :fnis:

To timer senere sov han stadig :fnis:

I skrivende stund ligger Inani stadig her i hængekøjen :ja:

Ja, og her er jeg så, jeg smeltede lige på klatretræet :S

Tusind tak fordi vi fik lov til at besøge dig. Det vil vi gerne snart igen, men UDEN møgungerne (selvom de var ret sjove at lege med i sofaen)

Båt båt og hop
Loke-langben
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

FerretParadise

Ihh sikke da en dejlig tråd.  :)

Kære søde Loke..

Det har været en udsøgt fornøjelse at have jer på besøg, og jeg må sige, at du overraskede mig meget igår aftes.
For aldrig har jeg set dig lege på den måde før, du så bare så glad og lykkelig ud, og lignede bestemt ikke en gammel sur mand.
Du og de andre banditter, også de små, skal være mere end velkomne til, at komme igen meget meget snart.

Her hjemme er der også meget stille, den eneste der er vågen lige nu er Sniper.

Kys fra tanti Ann
Ann Hillerslev.

Starshineferrets

Bawa

Man kan virkelig se at de har hygget sig, så trætte som de er.
Og hvor er Loke dog bare vidunderlig som han ligger der på klatretræet :love:

Beate

Det første billede fik mig til at grine højt  :lol: søde banditter
Venlig hilsen Beate, Felix, Linus, Mink og Luke

mette11

Det ser sgu ud som om de har haft en rigtig hård dag  :ja:

CMS

ØJ manner - det ser ud som om, I har haft det sjovt!! Jeg glæder mig til det er min tur til at komme ned og lege vildt på landet :)

Båt båt fra Echo
Mange hilsner Christina

KariN

Hvor ser Loke dog kær ud som han ligger der på krædsetræet, helt løbet tør for "batterier" :lol:

Det lyder til at i har haft en rigtig dejlig tur på landet :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3